کد خبر: ۱۸۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - 14 October 2020
بانک پاسارگاد درنیمه نخست سال جاری برای هر سهم 559 ریال شناسایی کرد و سود خالص این بانک نسبت به دوره مشابه سال گذشته 382 درصد افزایش یافت .

به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک پاسارگاد درنیمه نخست سال جاری برای هر سهم 559 ریال شناسایی کرد و سود خالص این بانک نسبت به دوره مشابه سال گذشته 382 درصد افزایش یافت .

اولین گزارش از صورت‌های مالی میاندوره‌ای 6 ماهه منتهی به پایان شهریور ماه سال 99 را در بین بانک های بورسی بانک پاسارگاد که با نماد "وپاسار" و سرمایه ثبت شده شش هزارو 552 میلیارد تومان در بورس تهران در حال فعالیت است منتشر کرد.

براساس این گزارش حسابرسی نشده ، این بانک خصوصی در نیمه نخست سال جاری هفت هزار و 151 میلیارد تومان در مجموع در آمد کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 205 درصد رشد داشته است در واقع در این دوره شش ماهه 11درصد بیشتر از 12ماه سال گذشته در آمد کسب کرده است که نشان دهند عملکرد مطلوب ای بانک در این دوره است.

برهمین اساس درآمدهای مشاع بانک پاسارگاد 59 درصد و درآمد های غیر مشاع آن 139 درصد در این دوره زمانی نسبت به دور مشابه در سال گذشته افزایش داشته است که سود حاصل از سپرده گذاری و سرمایه گذاری با رشد 121 در صدی بیشترین رشد را در بین در آمدهای مشاع داشته است و سود حاصل از مبادلات ارزی با رشد 588 درصدی دربین درآمدهای غیر مشاع بیشترین رشد داشته است و همچنین درآمد کارمزدی این بانک  92 درصد افزایش داشته است و سهم بانک از درآمدهای مشاع با افزایش 610 درصدی به رقم دو هزار 332 میلیارد تومان رسید .

بنابر این گزارش این بانک در این دوره شش ماهه سود خالص سه هزار 662 میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 382 درصد رشد داشته است و همچنین سود انباشته این شرکت با رشد 666 درصدی به رقم چهار هزار و 656 میلیارد تومان رسید .

چراغ اول را
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: