کد خبر: ۱۸۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - 13 October 2020
دو پروژه سازوکاری صنعت برق کشور امروز در بیست و چهارمین هفته از پویش هرهفته الف ب ایران با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  فارس، صبح امروز 22 مهرماه، دو پروژه سازوکاری صنعت برق کشور در بیست و چهارمین هفته از پویش هرهفته الف ب ایران با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل اتمام نوسازی و تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در سطح شهر تهران و هوشمندسازی مراکز اتفاقات و حوادث شبکه توزیع برق است که با 458 میلیارد تومان از محل منابع داخلی وزارت نیرو به ثمر رسیده‌اند.

*هزینه 416 میلیاردی برای استفاده از کابل‌های خودنگهدار

در حاشیه مراسم افتتاح این دو پروژه، رضا اردکانیان، وزیر نیرو ضمن بازدید از خودروها و موتورهای اضافه شده به ناوگان خدمات حوزه برق در شهر تهران نسبت به افتتاح این پروژه‌ها اقدام کرد.

به گزارش فارس، 416 میلیارد تومان از این 458 میلیارد تومان مذکور مربوط به پروژه نوسازی و تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف با کابل خودنگهدار شهر تهران است کهعملیات اجرایی آن از سال 91 آغاز شده است.

*کاهش 85 درصدی نرخ حوادث با استفاده از کابل‌های خود نگه‌دار

در این پروژه، 7000 کیلومتر شبکه احداث و 13 هزار کیلومتر کابل سرویس فرسوده مشترکان تعویض شده است. همچنین با اجرای این پروژه انشعاب‌های بیش از 1.1 میلیون مشترک برق اصلاح شده و کاهش 85 درصدی نرخ حوادث و اتفاقات و به تبع آن نرخ انرژی توزیع نشده شبکه فشار ضعیف را به دنبال دارد.

پروژه هوشمندسازی مراکز اتفاقات و حوادث شبکه توزیع برق نیز از سال 98 کلید خورد که شامل تجهیز و راه اندازی 65 دستگاه خودروی عملیاتی مجهز به تجهیزات مدیریت حوادث و اتفاقات شبکه است.

در همین راستا اجرای این پروژه منجر به افزایش بهره‌وری سازمانی با استفاده بهینه از منابع انسانی و تجهیزات و افزایش میزان رضایت‌مندی مشترکان خواهد شد.

برچسب ها: صنعت برق ، وزیر نیرو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: