کد خبر: ۱۸۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - 12 October 2020
اپلیکیشن‌های بانکی و پرداخت استفاده مردم از خدماتی مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ و… را آسان‌تر کرده‌اند و مردم با استفاده از آنها می‌توانند به‌آسانی بسیاری از امور بانکی و پرداختی خود را انجام دهند.

اپلیکیشن‌های بانکی و پرداخت استفاده مردم از خدماتی مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ و… را آسان‌تر کرده‌اند و مردم با استفاده از آنها می‌توانند به‌آسانی بسیاری از امور بانکی و پرداختی خود را انجام دهند.

دسترسی‌هایی که اپلیکیشن‌های پرداختی بانک‌ها ارائه می‌دهند گسترده‌تر از اپلیکیشن‌های پرداختی غیربانکی است. خدماتی که بانک‌ها توسط اپلیکیشن‌های پرداختی خود ارائه می‌دهند، متفاوت هستند و مختص کاربران و مشتریان خودشان است. در این گزارش به دسترسی‌ها و امکانات اپلیکیشن ملی می پردازیم.

برنامه همراه بام ملی ویژه کاربران بانک ملی طراحی شده است. این برنامه شامل پنج قسمت «کارت‌ها»، «حساب‌ها»، «بام»، «تسهیلات» و «همه» است.

همه
این بخش شامل بیست و سه قسمت است که شامل صورت حساب، انتقال پول از حساب، تایید انتقال پول، تاریخچه انتقال پول، کارت به کارت، تاریخچه کارت به کارت، مانده کارت، مدیریت قبوض، پرداخت قبوض، تاریخچه پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، صورت حساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید شارژ مستقیم، خرید بسته اینترنت، شارژ خودکار، نیکوکاری، دفترچه تماس، فعال‌سازی رمز پویا، افتتاح حساب، تنظیمات حساب و عرضه سهام دولت است.

در بخش صورت حساب‌ می‌توان تاریخچه کل تراکنش‌ها و صورت حساب‌ها را مشاهده کرد. در بخش تاریخچه کارت به کارت می‌توان تمام کارت به کارت‌های انجام شده را مشاهده کرد؛ همچنین در این قسمت می‌توان تراکنش‌ها را در یک بازه زمانی مشاهده کرد و آن‌ها را بر اساس نزولی و صعودی‌بودن مرتب کرد. در بخش قبوض می‌توان قبض‌ را به دو صورت با شناسه‌ها یا با اسکن قبض، پرداخت کرد. در بخش شارژ می‌توان برای اپراتور‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل شارژ خریداری کرد و در بخش بسته اینترنت نیز می‌توان برای اپراتور‌های ایرانسل و همراه اول بسته خریداری کرد. در بخش شارژ خودکار می‌توان برای شماره موبایل مورد نظر با مشخص کردن سقف ماهانه و مبلغ شارژ پس هر بار اتمام شارژ، به صورت خودکار برای کاربر شارژ خریداری کرد. در بخش نیکوکاری کاربران می‌توانند برای کمیته امداد، موسسه محک، ستاد دیه، بهزیستی، هلال احمر و… واریز انجام دهند. در بخش دفترچه تماس برای کاربران پرتکرار می‌توانید شماره کارت، حساب و شبا آنها را ذخیره کنید. در قسمت عرضه سهام دولتی می‌توان سهام‌های دولتی را خریداری کرد. در بخش افزودن تسهیلات می‌توان با وارد کرن شماره تسهیلات دیگران برای تسهیلات بانک ملی و دیگر بانک‌ها قسط دیگران را پرداخت کرد. در بخش تنظیمات برنامه می‌توان حالت شب را انتخاب کرد و برای ورود به برنامه الگو یا اثرانگشت تعریف کرد.

تسهیلات
در این بخش تمام تسهیلات دریافت شده از بانک را می‌توان مشاهده کرد و در این بخش سه قسمت «پرداخت»، «صورت‌حساب» و «جزییات» وجود دارد که قسمت پرداخت برای پرداخت قسط‌های دریافت شده است. در قسمت صورتحساب می‌توان شماره تسهیلات، نام صاحب تسهیلات، ریز تراکنش‌ها، جزییات پرداخت و جزییات تسهیلات را مشاهده کرد.

بام
این قسمت شامل شش بخش «کارت به کارت»، «انتقال پول»، «خرید شارژ»، «پرداخت تسهیلات»، «مدیریت قبوض»، «سایر خدمات» و «مخاطبین پرتکرار» است. در همین بخش می‌توانید اطلاعات و موجودی کارت‌هایی که دارید را مشاهده کنید.

حساب‌ها
این بخش همه حساب‌های کاربر را نمایش می‌دهد و شامل سه بخش همه حساب‌ها، کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه است.

کارت‌ها
این بخش شامل سه قسمت کارت به کارت، مانده کارت و بیشتر است. قسمت بخش بیشتر شامل دو بخش تاریخچه کارت به کارت و پرداخت قبض است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: