کد خبر: ۱۸۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - 05 October 2020
امروز سهامداران شرکت‌های کالسیمین، باما و توسعه شهری توس گستر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 32هزار و 826واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و490هزار و 154واحد به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 82میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7هزار و 575میلیارد تومان در یک میلیون و 122هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کالسیمین، باما و توسعه شهری توس گستر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند نیشابور، پلی پروپیلن جم و پتروشیمی شیراز بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد ورقه به‌ارزش 3هزار و 992میلیارد تومان در 600هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 186واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 647واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنهتی و معدنی شمال شرق شاهرود، بیمه سامان و بیمه نوین بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: