کد خبر: ۱۸۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - 30 September 2020
"وملل" در نیمه نخست سال 99؛
موسسه اعتباری ملل در دو فصل نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 835 میلیارد تومان را ثبت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه با افزایش 25 درصدی به رقم 15 هزار 813 میلیارد تومان رسید.

افزایش 25 درصدی سپرده های سرمایه گذاری / ثبت تراز مثبت835 میلیارد تومانیموسسه اعتباری ملل در دو فصل نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 835 میلیارد تومان را ثبت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه با افزایش 25 درصدی به رقم 15 هزار 813 میلیارد تومان رسید.

به گزارش بانکداری ایرانی ، موسسه ملل که با سرمایه ثبت شده 606 میلیارد تومانی در فرابورس ایران فعالیت می کند گزارش عملکرد شهریورماه سال جاری را منتشر کرد.

براساس این گزارش موسسه ملل دو هزار و 133 میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل یک هزار و 298 میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذرای شده در این موسسه اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت 835 میلیارد تومان بود.

این شرکت فرابورسی در نیمه نخست سال گذشته ترازعملیاتی مثبت 621 میلیارد تومان را ثبت کرده بود که درنیمه نخست سال جاری شاهد رشد 25.3 درصد بود که حاکی از عملکرد مطلوب این موسسه در سال جاری است .

موسسه ملل در شهریورماه سال جاری 286 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل به سپرده های سرمایه گذاری در این موسسه 213 میلیارد تومان سود اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز مثبت 73 میلیارد تومان بود.

مانده سپرده های سرمایه گذاری موسسه ملل تا پایان شهریور ماه به رقم 15هزار 813 میلیارد تومان رسید این رقم در سال گذشته 12 هزار 617 میلیارد تومان بود همچنین مانده تسهیلات اعطایی در این موسسه 12 هزار 19 میلیارد تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش موسسه ملل بیشترین درآمد تسهیلاتی را از سه سر فصل مشارکت مدنی ، فروش اقساطی و سایر تسهیلات کسب کرد و بیشترین سود را هم به سه سر فصل سپرده های بلند مدت یک ساله ، کوتاه مدت و پنج ساله اختصاص داد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: