کد خبر: ۱۸۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - 28 September 2020
بانکداری ایرانی ـ طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی مدیریت آمار و اطلاعات بورس تهران، در پایان دوره یک ماهه شهریورماه سال‌جاری ۴ بانک در میان ۷ شرکت برتر که بیشترین حجم معاملات بورس را به خودشان اختصاص داده‌اند حضور دارد.
بانکداری ایرانی   ـ طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی مدیریت آمار و اطلاعات بورس تهران، در پایان دوره یک ماهه شهریورماه سال‌جاری ۴ بانک در میان ۷ شرکت برتر که بیشترین حجم معاملات بورس را به خودشان اختصاص داده‌اند حضور دارد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی ،   در لیست منتشر شده بورس اوراق بهادار تهران، 4 بانک «تجارت، صادرات،  ملت و  پارسیان   » در میان ۷ شرکت برتر که بیشترین حجم معاملات بورس را به خودشان اختصاص داده‌اند حضور دارد.
 
جزییات آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی بورس تهران حاکی از آن است که بانک تجارت با ۲۱.۱۴۸ میلیون سهم معادل ۱۳.۶ درصد، بانک صادرات با ۱۷.۳۲۹ میلیون سهم معادل ۱۱.۲ درصد، بانک ملت با ۶.۶۶۲ میلیون سهم معادل ۴.۳ درصد و بانک پارسیان با ۵.۶۹۷ میلیون سهم معادل ۳.۷ درصد در بین ۷ شرکتی قرار دارند که در دوره یک ماهه شهریور ماه ۹۹ درصد بیشترین حجم معاملات بورس را به خودشان اختصاص داده اند.

در عین حال در ماه پایانی تابستان سال جاری در میان ۷ شرکتی که بیشترین ارزش معاملات بورس را بدست آوده اند ۲ بانک حضور دارد به طوری که بانک تجارت با ۶۷.۲۸۱ میلیارد ریال معادل ۳.۶ درصد و بانک صادرات با ۶۳.۵۷۳ میلیارد ریال معادل ۳.۴ درصد سهم عمده ای در بین برترین ها از نظر ارزش معاملات برخوردار بوده اند.

خبرهای مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: