کد خبر: ۱۸۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - 26 September 2020
بیمه دانا ؛
بیمه دانا در طی شش ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت یک هزار 61 میلیارد تومانی را ثبت کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 22درصد رشد داشته است .

رشد 22 درصدی تراز عملیاتی /افزایش 48درصدی حق بیمه تولیدیبه گزارش   بانکداری ایرانی ،بیمه دانا درطی شش ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت یک هزار 61 میلیارد تومانی را ثبت کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 22درصد رشد داشته است .

براساس آخرین گزارش ماهیانه شرکت بیمه دانا منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری این شرکت در دو فصل نخست سال جاری سه هزار 181 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 48 درصد افزایش داشته است و همچنین دو هزار 117 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت یک هزار 61 میلیارد تومان بود .

این شرکت بیمه ای درمدت مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت 871 میلیارد تومان را ثبت کرده بود که حاصل تولید دو هزار 152 میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت یک هزار 280 میلیارد تومان خسارت بود . بیمه دانا در شهریور ماه سال جاری 786 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و درمقابل 351 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که نتیجه این عملیات بیمه ای ثبت تراز مثبت 435 میلیارد تومان بود.

براساس این گزارش شرکت بیمه ای دانا در طی این دوره شش ماهه بیشترین حق بیمه را از سه سر فصل شخص ثالث با سهم 37 درصدی ، درمان با سهم 31 درصدی و بدنه خودرو با سهم 7 درصدی را کسب کرد و همچنین بیشترین خسارت را هم از بترتیب از سر فصل ثالث 42درصد ،درمان 35 درصد ، بدنه خودور 6 درصد وحوداث سرنشین 6درصد پرداخت کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: