کد خبر: ۱۸۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - 22 September 2020
معاون مالی بانک صادرات
معاون مالی بانک صادرات از عدم زیان انباشته در صورت های مالی ۶ و ۱۲ ماهه و شناسایی سود قابل توجه خبر داد و گفت: بازارگردانی "وسپهر" بصورت کارا و موثر صورت خواهد گرفت.

 معاون مالی بانک صادرات از عدم زیان انباشته در صورت های مالی ۶ و ۱۲ ماهه و شناسایی سود قابل توجه خبر داد و گفت: بازارگردانی "وسپهر" بصورت کارا و موثر صورت خواهد گرفت.

به گزارش   بانکداری ایرانی ،  احمد فاضلی با بیان اینکه بانک صادرات نه تنها در صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای و سالانه زیان انباشته ندارد بلکه سود قابل توجهی شناسایی کرده، گفت: این بانک سال جاری در شرایطی صورت‌های مالی را ارائه خواهد کرد که در ۶۸ سال گذشته بی‌نظیر بوده و سهامداران بانک به‌زودی در صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای و به مراتب بهتر و قوی‌تر در صورت‌های مالی سالانه ، شاهد آن خواهند بود.

وی افزود: به تمام کسانی که از بانک صادرات تسهیلات دریافت می‌کنند این نوید را می‌دهیم که با تغییر، افزایش و بهبود نسبت کفایت سرمایه به درستی و با اطمینان در خدمت تسهیلات‌گیرندگان هستیم. تولیدکنندگان واقعی می‌توانند روی بانک صادرات به عنوان یک بانک مطمئن حساب کنند. با عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در بازار اول معاملات فرابورس، یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری را برای عرضه به سهامداران عام ارائه کردیم.

این مقام مسئول ادامه داد: استقبال مناسبی که از "وسپهر" در بازار سهام صورت گرفته به این دلیل است که فعالان براساس اطلاعات اقدام به معامله در این بازار می‌کنند. این شرکت قابلیت تامین امنیت سرمایه‌گذاری سهامداران را دارد. امنیت از این منظر که ارزش سهم نه تنها کاهش پیدا نمی‌کند بلکه افزایش قابل توجه خواهد داشت و این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که بازار را نیز دچار هیجان نخواهیم کرد.

فاضلی عنوان کرد: بازارگردانی "وسپهر" به صورتی کارا و موثر صورت خواهد گرفت و به نحوی رفتار خواهد شد که بازار دچار التهاب نشود. ولی از سهم‌ در زمان‌های مناسب و همراه با بازار حمایت می‌کنیم.

تلاش کردیم در بازارگردانی سهام سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات این اتفاق رخ دهد و درصد قابل توجهی سهم برای این امر اختصاص دادیم.

شرکت‌های بزرگی در زیرمجموعه گروه مالی سپهر صادرات وجود دارد که مقدمات عرضه اولیه سهام آنها در بورس فراهم شده و امید می رود این مهم تا پایان سال اتفاق بیفتد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: