کد خبر: ۱۸۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - 19 September 2020
بانک سیتی گروپ آمریکا اعلام کرد که برای کمک به بحران بیکاری در قاره آسیا قصد دارد تا طی سه سال آینده ۶ هزار جوان را در کشورهای آسیایی استخدام کند.

 
 به گزارش   تسنیم به نقل از بلومبرگ، بانک سیتی گروپ آمریکا اعلام کرد که برای کمک به بحران بیکاری در قاره آسیا قصد دارد تا طی سه سال آینده 6 هزار جوان را در کشورهای آسیایی استخدام کند.

این بانک مستقر در نیویورک روز جمعه همچنین اعلام کرد که در طی سه سال آینده 60 هزار فرصت آموزش شغلی را برای جوانان زیر 24 سال در تمام رده های مشاغل خرده فروشی و سازمانی خود ارائه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، سیتی و بنیاد سیتی متعهد شدند 35 میلیون دلار در کمک های بشردوستانه و کمک های بلاعوض برای بهبود اشتغال جوانان در جوامع کم درآمد در آسیا تا سال 2023 سرمایه گذاری کنند.

منطقه آسیا و اقیانوسیه بیش از نیمی از جوانان جهان که 700 میلیون نفر تخمین زده می شوند را در خود جای داده است.

طبق اعلام سازمان بین المللی کار، آنها اکنون تقریبا نیمی از بیکاران این منطقه را تشکیل می دهند با وجود اینکه فقط 20 درصد از جمعیتی هستند که به سن کار رسیده اند.

پیش بینی های انجام شده تا پایان سال 2020 در 13 کشور، جهش های بیکاری قابل توجهی را نشان می دهد. در برخی کشورها نرخ بیکاری جوانان دو برابر شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: