کد خبر: ۱۸۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - 16 September 2020
13 شرکت بیمه ای پذیرفته شده در فرابورس ایران در دو فصل نخست سال جاری 167.84 درصد بطور میانگین رشد قیمت سهام داشته اند،بیمه پاسارگاد با رشد 648 درصدی قیمت سهام بیشترین رشد داشته است.

پیشتازی بیمه پاسارگاد در بین 13 شرکت بیمه ای حاضر در فرابورسبه گزارش   بانکداری ایرانی ،13 شرکت بیمه ای پذیرفته شده در فرابورس ایران در دو فصل نخست سال جاری 167.84 درصد بطور میانگین رشد قیمت سهام داشته اند.

براساس این گزارش از بین 27 شرکت بیمه خصوصی کشور  سهام سیزده شرکت در بازار فرابورس ایران مورد داد و ستد قرار می گیرند و سهام شش شرکت در بازار  بورس مورد داد و ستد قرار می گیرند.

در بین این 13 شرکت فرابورسی بیمه پاسارگاد بیشترین رشد قیمت سهام داشته است بطوری که در این دوره زمانی 648 درصد قیمت سهام این شرکت افزایش داشته است بیمه پاسارگاد در بخش تولید حق بیمه هم در رتبه چهار شرکت های خصوصی بیمه ای قرار دارد و بیشترین سود خالص و سود انباشته را در سال گذشته در بین این 27 شرکت داشته است و همچنین در سطح یک توانگری مالی قراردارد.

شرکت بیمه پاسارگاد  بیشترین رشد قیمت سهام در بین همه شرکت های بورسی و فرابوسی  صنعت بیمه کشور داشت است  البته نماد این شرکت  12 شهریور ماه برای افزایش سرمایه متوقف شده است .

این شرکت بزرگ بیمه ای قصد داد در سال جاری در دو مرحله سرمایه فعلی خود را 300 درصد از محل سود انباشته و دارایی های سرمایه ای افزایش دهد که درحال حاضر مراحل نخست آن ، که افزایش 100 درصدی است در حال انجام است و در مرحله بعد افزایش سرمایه 200 درصد از محل سود انباشته و دارایی های سرمایه ای انجام خواهد شد.

پیشتازی بیمه پاسارگاد در بین 13 شرکت بیمه ای حاضر در فرابورس
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: