کد خبر: ۱۸۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - 15 September 2020
مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام گفت: بیش از ۲۰ هزار سهامدار نماد گشان، برای تخصیص سهام، نیاز به پیگیری دارند.

مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام گفت: بیش از ۲۰ هزار سهامدار نماد گشان، برای تخصیص سهام، نیاز به پیگیری دارند.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل گروه شرکت‌های پدیده، حمید روح‌بخش افزود: طی مکاتبات اخیری که با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درخصوص بررسی آخرین وضعیت ۳۲ هزار سهامدار گشان انجام شد، مشخص شد بیش از ۱۵هزار کد معاملاتی تاکنون اقدامی برای سجامی شدن انجام نداده‌اند و به این وسیله از این عزیزان درخواست می‌شود برای تخصیص سهام حتما فرآیند سجامی شدن را با مراجعه به سایت sejam.ir دراسرع وقت آغاز و تا مرحله نهایی اقدامات را به سرانجام رسانند.

مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام با بیان اینکه در طبقه بعدی مشاهده شد که بیش از ۵ هزار کد معاملاتی اقدامات اولیه برای سجامی شدن را انجام داده‌اند، افزود: این افراد مراحل را تا نهایی شدن فرآیند سجامی طی نکرده‌اند و در مراحل مختلف متوقف شده و نیاز به پیگیری از سامانه سجام دارد.

از این افراد نیز درخواست می‌شود به سامانه سجام مراجعه کرده و از نوع نقص مطلع شده و برای رفع نقص اقدام کنند. روح‌بخش تصریح کرد: در این فهرست حدود ۱۲ هزار کد معاملاتی مراحل سجامی شدن را به‌صورت کامل طی کرده‌اند که طی مکاتبه‌ای، میزان مالکیت هریک به شرکت سپرده‌گذاری اعلام شد و امیدواریم به زودی سهام به کد معاملاتی این سهامداران تخصیص یابد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: