کد خبر: ۱۸۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - 05 September 2020
شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز اعلام کرد تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید نفت این کشور در آینده است، در هفته منتهی به چهارم سپتامبر تا ۲۵۶ حلقه افزایش یافته است.

 
به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، شرکت های انرژی آمریکا در این هفته برای دومین بار طی سه هفته گذشته بر تعداد چاه های نفت و گاز طبیعی اضافه کردند. افزایش قیمت نفت برخی شرکت‌های حفاری را تشویق کرده فعالیت خود را بیشتر کنند.

شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز طی گزارشی در روز جمعه اعلام کرد تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید نفت این کشور در آینده است، در هفته منتهی به چهارم سپتامبر تا 256 حلقه افزایش یافته است.

این رقم 642 حلقه معادل 71.5 درصد کمتر از تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا در سال گذشته میلادی در همین زمان است.

تعداد کل چاه های نفت و گاز آمریکا در هفته منتهی به چهاردهم ماه اوت به پایین‌ترین رقم یعنی 244 رسید.

اطلاعات بیکر هیوز نشان می دهد تعداد چاههای نفت آمریکا یکی در این هفته اضافه شد و به 181 رسیده، در حالی که تعداد چاه های گاز تغییری نکرده و روی همان 72 حلقه مانده است.

بیشتر بخوانید
تولید نفت آمریکا کاهش یافت

فشار ترامپ بر اوپک نتوانست مانع سقوط صنعت نفت آمریکا شود

گرچه قیمت نفت آمریکا هنوز هم 34 درصد نسبت به آغاز سال جاری میلادی به خاطر سقوط تقاضا در نتیجه همه گیری ویروس کرونا پایین تر است، ولی 140 درصد طی 4 ماه گذشته افزایش داشته و به کمتر از 40 دلار در هر بشکه رسیده است. دلیل این افزایش قیمت امید به افزایش تقاضا برای انرژی و بهبود شرایط اقتصاد با برداشته شدن تعطیلی های ناشی از همه گیری ویروس کروناست.

تحلیلگران می‌گویند قیمت بالاتر نفت برخی شرکت های انرژی را تشویق کرده فعالیت‌های حفاری خود را آغاز کنند. ولی اکثر شرکت ها هنوز هم ترجیح می دهند هزینه های خود را پایین نگه دارند.

شرکت خدمات مالی آمریکایی «کوون اند کو» اعلام کرد 45 شرکت مستقل اکتشاف و تولید در آمریکا قصد دارند هزینه‌های خود را 74 درصد در 2020 نسبت به 2019 پایین بیاورند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: