کد خبر: ۱۸۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - 03 September 2020
به مناسبت دومین سالروز تأسیس شرکت سبدگردان آگاه، کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه» با جوایز ارزنده برگزار می‎گردد.

 به مناسبت دومین سالروز تأسیس شرکت سبدگردان آگاه، کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه» با جوایز ارزنده برگزار می‎گردد.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری آگاه، به مناسبت دومین سالروز تأسیس شرکت سبدگردان آگاه و به پاس قدردانی از اعتماد و همراهی ارزشمند مشتریان گرانقدر و وفادار، کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه» در قالب مسابقه‏ای تخصصی و مهیّج برگزار می‎گردد.


علاقمندان به شرکت در این کمپین، می‎توانند از طریق لینک https://bit.ly/2YZBvs1 (پس از وارد کردن کد ملی، ایمیل و شماره تماس و نیز مطالعه راهنما)، در مسابقه شرکت نمایند و با ارسال پاسخ صحیح به تمام سؤالات، یکی از 20 برنده خوش‌شانس شمش طلا گردند.

برگزاری کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه»

 

شایان ذکر است که «گروه آگاه» به عنوان یک هلدینگ مالی با رتبه الف، در سال 1384 تأسیس شد و در طی این 15 سال، تمام تلاش خویش را معطوف به حفظ و رشد سرمایه‏ های با رعایت سه اصل کلیدی اعتماد، شفافیّت و تعهّد نموده است.


مدیریت دارایی آگاه با بکارگیری متخصّصان حاذق و مدیران مجرّب، توانسته است با کسب بازدهی بیش از ۴۰ هزار درصد در طول ۱۲ سال گذشته، عنوان «پُربازده‌ترین بستر سرمایه‌گذاری در کشور» را از آنِ خود نماید و با مدیریت و حفظ امنیت سرمایه آحاد مردم در قالب صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردانی اختصاصی، برای سرمایه‎گذاران خلق ثروت نماید.


تاسیس شرکت سبدگردان آگاه در تاریخ 97/6/14 گام مهم دیگری در راستای اجرای هرچه تخصّصی‌تر شدن مدیریت دارایی سهام‎داران محترم بوده است. این شرکت با بهره‌مندی از توانمندی مدیران، مشاوران و تحلیلگران حرفه‌ای، خدمات متنوع مدیریت سرمایه را در اختیار سرمایه‌گذاران گرانقدر ‌گذارده است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: