کد خبر: ۱۸۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - 31 August 2020
مدیر امور زیربنایی معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش از آماده افتتاح‌شدن یکی از بزرگ‌ترین هلی‌پورت‌های کشور در این جزیره خبر داد.

 
 به گزارش   تسنیم، منصور ملانوری یادآور شد: اجرای آشیانه هلی‌کوپتری از اواخر سال 94 آغاز شد و تعداد آشیانه‌های آن با تغییرات مهمی که در بخش روشنایی طرح ایجاد شد، از 5 به 10 آشیانه افزایش یافت.

وی افزود: با تکمیل بخش پست‌های برق داخلی و پاساژ، سیستم‌های روشنایی باند هلی‌کوپتری، محوطه و معابر و برق فشار ضعیف آشیانه‌ها و برق فشار ضعیف، معابر، راه‌های دسترسی، شبکه‌های آب و آب آتش‌نشانی، شبکه‌های فاضلاب و ایستگاه پمپاژ، شبکه‌های برق داخلی و سیستم‌های کنترلی و دستگاه‌های یوپی‌اس، دکل‌های پایه‌بلند، برج‌های نوری و کل شبکه فاضلاب و ایستگاه‌های پمپاژ با هزینه‌ای بالغ بر 17 میلیارد تومان احداث شده و هم‌اکنون کل مجموعه به‌صورت استیجاری برای سرمایه‌گذاران متقاضی قابل بهره‌برداری است.

وی با بیان این که این سایت یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سایت‌های هلی‌پورت کشور محسوب می‌شود، افزود: سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در این سایت را دارند می‌توانند با مراجعه به شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش از امکانات زمین این پروژه به‌صورت استیجاری بهره‌مند شوند و فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش تسنیم، بنابر اعلام روابط عمومی منطقه آزاد کیش این پروژه به‌زودی از طریق ویدئوکنفرانس، توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: