کد خبر: ۱۸۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - 25 August 2020
به مناسبت گرامیداشت روز مبارک پزشک و به پاس قدردانی از زحمات جامعه پزشکی و درمانی کشور ، شرکت بیمه حکمت در نظر دارد طی جشنواره ای در برخی رشته های بیمه ای ، تخفیفات ویژه ای را به پزشکان عزیز و کادر درمانی خدوم بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت؛ به مناسبت گرامیداشت روز مبارک پزشک و به پاس قدردانی از زحمات جامعه پزشکی و درمانی کشور ، شرکت بیمه حکمت در نظر دارد طی جشنواره ای در برخی رشته های بیمه ای ، تخفیفات ویژه ای را به پزشکان عزیز و کادر درمانی خدوم بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور ارائه دهد.

در جشنواره مذکور رشته بیمه های آتش سوزی، اتومبیل و مسئولیت مورد تخفیف قرار گرفته اند که از یکم تا دهم شهریورماه سالجاری قابل ارائه به جامعه هدف است.

براین اساس، در رشته بیمه آتش سوزی کلیه مراکز درمانی شامل مراکز بیمارستانی، پاراکلینیکی و مطب پزشکان با ۳۵ درصد تخفیف و منازل مسکونی کادر درمانی و پزشکان با ۵۰ درصد تخفیف منظور گردیده است.
در رشته بیمه اتومبیل نیز کادر درمانی با تخفیف ۲/۵درصد و با شرایط پرداخت ۲۵ درصد نقد و مابقی در ۶ قسط مساوی متوالی ماهانه برای شخص ثالث و در بیمه بدنه هم با تخفیف ۴۵ درصدی با شرایط پرداخت ۳۰ درصد نقد مابقی ۶ قسط مساوی متوالی ماهانه می توانند از این تخفیفات بهره مند شوند.

در ادامه گزارش، در رشته بیمه مسئولیت، تخفیف ۴۰ درصد جهت ارائه خدمات به جامعه معظم پزشکان مد نظر قرار گرفته است که علاقمندان به استفاده از جشنواره تخفیفات بیمه حکمت می توانند در مدت زمان یادشده به شعب این بیمه در سراسر کشور مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۳۹۵۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: