کد خبر: ۱۸۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - 25 August 2020
مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات اطمینان داد که به زودی بازار به روال طبیعی خود برمی گردد و معاملات ظرف روزهای آینده روان تر از قبل انجام خواهد شد .

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات اطمینان داد که به زودی بازار به روال طبیعی خود برمی گردد و معاملات ظرف روزهای آینده روان تر از قبل انجام خواهد شد .

بهروز خدارحمی در گفت و گو با  سنا  ، اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده، تعداد قابل توجهی از فعالان حرفه ای بازار و به صورت خاص حقوقی ها قرار است طی یک برنامه منسجم از بازار حمایت کرده و این اطمینان را بدهند که قرار نیست در بازار سرمایه پول کسی قفل و بلوکه شود و نتواند از این سرمایه گذاری خارج شود .

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: بازار سرمایه بر خلاف بازارهای دیگر از نقد شوندگی نمی افتد و نگرانی سرمایه گذاران غیرحرفه ای که تصور می کنند هم اکنون زمان خروج است، وجهی ندارد .

به گفته خدارحمی، بیشترین نگرانی ها را افراد ناآشنا به بازار دارند که در خریدهای خود هیجانی عمل کرده اند و صرفنظر از ارزندگی سهم ، بدون آنکه تحلیلی نسبت به سهم داشته باشند، ملاک انتخاب را صف خرید بودن آن قرار دادند.

وی افزود: این افراد تصوری نسبت به نقدشوندگی بازار سرمایه ندارند و نقدشوندگی این بازار را با بقیه بازارها مقایسه می کنند و تصور می کنند ممکن است نتوانند سهام خود را بفروشند، از همین رو، نگران هستند؛ که البته جای ترس و نگرانی نیست.

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات افزود: در این شرایط انتظار می رود حرفه ای های بازار - چه حقیقی ها و چه حقوقی ها- هر کدام به سهم خود تلاش کنند این اطمینان خاطر را به بقیه بدهند که جای ترس و نگرانی نیست و بازار به زودی به روال طبیعی خود برمی گردد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: