کد خبر: ۱۸۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - 22 August 2020
بخشی از اختیارات به شعب انجام و گزارش گیری از شعباتی که این مهم به آنها تفویض شده انجام گردیده و مقرر است ارزیابی و رتبه بندی شعب بصورت فصلی یا 6 ماه یکبار صورت پذیرد.

 

بنابر این گزارش ، دکتر جباری مدیرعامل صندوق در این نشست با آرزوی سلامتی برای همکاران صندوق در سراسر کشور و عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) اظهار داشت : هدف از برگزاری این جلسات پرسش و پاسخ مدیران شعب با مدیران ستاد و مدیرعامل به جهت تبادل تجربیات و انتظارات و در نتیجه حل و رفع مشکلات می باشد.

جباری با اشاره به شعار سال صندوق " سال شعبه محوری" گفت : بخشی از اختیارات به شعب انجام و گزارش گیری از شعباتی که این مهم به آنها تفویض شده انجام گردیده و مقرر است ارزیابی و رتبه بندی شعب بصورت فصلی یا 6 ماه یکبار صورت پذیرد.

مدیرعامل صندوق با اشاره به ایجاد کارگروه تفویض اختیارات ادامه داد: در سال 99 کارگروه تفویض اختیارات به جهت هویت بخشی به شعبات ، آموزش بصورت مجازی و ... ایجاد شد ، شعب به سمتی بروند که کاملا بصورت خودگردان و با خلاقیت بیشتر کار کنند و در ساختار جدید بصورت مدیرکلی ادامه فعالیت دهند .

وی تاکید کرد : باید هویت تخصصی صندوق از طریق شعب شکل بگیرد و شعب ما به عنوان خط مقدم فعالیت باید تجهیز باشند.

جباری نقش روسای شعب را مهم دانسته و اظهار داشت: روسای شعب حلقه های واسط بین صندوق با مردم ، شرکت های بیمه ، مراجع قضایی و حوزه های مختلف هستند . کیفیت و استحکام صندوق منوط به عملکرد شعب است . سال 99 سال شعب است و آنها نقش آفرین اصلی کار صندوق هستند.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور در بخش دیگری از سخنرانی خود به مجمع عمومی این نهاد اشاره کرد و اظهار داشت : صورت های مالی صندوق باردیگر مورد تائید مجمع قرار گرفت و شفافیت مالی صندوق مهر تائید خورد.

جباری با اشاره به پرداخت 15000میلیارد ریال خسارت توسط صندوق و سهم 20 درصدی صندوق در پرداخت خسارت های جانی صنعت بیمه افزود: در حوزه وصول نیاز به کار بیشتری داریم ، در بخش آموزش نیازمند چارچوب آموزشی مدون هستیم ، صندوق دو سرمایه دارد نیروی انسانی و سیستم هوشمند یکپارچه ، امید داریم همه بخشهای صندوق اهتمام ویژه ای به حفظ و ارتقاء این دو سرمایه داشته باشند.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی همکاران ، طراحی و راه اندازی سامانه ماده 32 اشاره کرده و این اقدام را ارزشمند و موفقیت بزرگی برای صندوق دانست وی افزود : امروز صندوق جایگاه ویژه ای در مجلس ، قوه قضائیه و صنعت بیمه دارد وحفظ این مهم به تلاش همه ارکان صندوق بستگی دارد.

در ادامه جلسه روسای شعب استانی و مدیران ستادی به ترتیب نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و دکتر جباری ضمن استماع صحبت های ایشان پی گیر درخواست های آنان گردید.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: