کد خبر: ۱۸۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - 22 August 2020
پرداخت الکترونیک سامان کیش ضمن حفظ روند رو به رشد در تیر ماه، رتبۀ اول سهم بازار مبلغ تراکنش ابزار پرداخت اینترنت را نیز کسب کرد.

 پرداخت الکترونیک سامان کیش ضمن حفظ روند رو به رشد در تیر ماه، رتبۀ اول سهم بازار مبلغ تراکنش ابزار پرداخت اینترنت را نیز کسب کرد.

به گزارش بانکدای ایرانی ، بررسی عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک در گزارش تیر ماه شاپرک به خوبی نشان می‌دهد شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش ضمن حفظ روند رو به رشد توانسته رتبۀ اول سهم بازار مبلغ تراکنش ابزار پرداخت اینترنت را کسب کند.

همچنین رتبۀ نخست رشد سهم بازار تراکنش تمام ابزارها و رشد سهم بازار تراکنش و مبلغ تراکنش ابزار‌های پرداخت اینترنت و موبایل در تیر ماه در اختیار "سپ" بوده است. افزون بر این از منظر متوسط رشد سهم بازار تراکنش و مبلغ تراکنش اینترنت و موبایل از ابتدای سال 99، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در رتبۀ نخست قرار دارد.

سهم بازار تراکنش همه ابزار‌ها

بنا بر این گزارش، در تیر سال جاری رتبۀ دوم PSP‌ها در سهم بازار تراکنش تمام ابزار‌ها با 19.26 درصد به شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش اختصاص یافته است. در این ماه، رتبۀ نخست رشد در سهم این بازار (0.38 درصد) در اختیار شرکت قرار دارد.

نکته جالب توجه این است که در طول 17 ماه گذشته، ضمن کسب رتبۀ دوم PSP‌ها در سهم بازار تراکنش تمام ابزار‌ها، سپ بطور متوسط رشد مثبت 0.06 درصدی را نیز در این سهم به ثبت رسانده که از این حیث در رتبۀ دوم قرار دارد.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: