کد خبر: ۱۸۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - 22 August 2020
مديرعامل موسسه اعتباري ملل
مديرعامل موسسه اعتباري ملل گفت : با توجه به قانون رفع موانع توليد و تكليف بانك مركزي جهت واگذاري شركتهاي غير مرتبط بانكها ، موسسه ملل در نظر دارد شركت گروه توسعه اقتصاد ملل را از طريق پذيرش و عرضه سهام در بورس به فروش برساند .

 مدیرعامل موسسه اعتباري ملل در پاسخ به چند پرسش سهامداران، اطلاعیه‌ای در سامانه کدال صادر کرد. 
 
نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را بخوانید.

به گزارش بانکداری ایرانی،   سيد امين جوادي ، مديرعامل موسسه اعتباري ملل در خصوص عرضه اوليه گروه توسعه اقتصاد ملل گفت : با توجه به قانون رفع موانع توليد و تكليف بانك مركزي جهت واگذاري شركتهاي غير مرتبط بانكها ، موسسه ملل در نظر دارد شركت گروه توسعه اقتصاد ملل را از طريق پذيرش و عرضه سهام در بورس به فروش برساند . 

وي افزود:دو شركت ليزينگ توسعه و صنعت تجارت توس و شركت عمران و مسكن سازان ايران از شركت هاي زير مجموعه گروه توسعه اقتصاد ملل جهت پذيرش و عرضه در بورس مورد اقدام ، مكاتبه و پيگيري هاي لازم قرار گرفته اند كه نماد شركت عمران و مسكّن سازان ايران در بازار فرا بورس درج شده است . 


جوادی درباره برنامه  افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها  گفت : افزايش سرمايه از محل آورده نقدي و با استفاده از حق تقدم انجام شده است و در مراحل ثبتي است ، ثبت افزايش سرمايه پس از تاييد سازمان بورس و بانك مركزي به اطلاع سهامدارن خواهد رسيد .

مديرعامل وملل افزود  : در مورد افزايش سرمايه از محل مازاد تحديد ارزيابي دارايي هاي ثابت در دستور هيات مديره موسسه قرار دارد و پس از أخذ مجوز از بانك مركزي و سازمان بورس اطلاع رساني مي شود .

 

جوادی درباره شعب  ملکی و استیجاری موسسه اعتباری ملل گفت : موسسه ملل در حاضر داراي ٣٤٠ شعبه فعال است كه از اين تعداد ٥٠ شعبه در محل مالكيتي فعاليت دارند و ساير سعي موسسه استسجاري مي باشد ، لازم به ذكر است ساختمان هاي اداري و مركزي موسسه نيز ٥ باب است .

وی در ادامه افزود : املاك موسسه داري كاربري هاي تجاري و اداري شامل زمين ، ساختمان ، مستحدثات است كه تا تاريخ اين گزارش بهاي تمام شده املاك مذكور ٥/١٠٥ ميليارد ريال است .

لازم به ذكر است آخرين افزايش سرمايه موسسه ملل از محل تجديد ارزيابي دارائي ها در سال ٩٣ صرفا از محل تجديد ارزيابي زمين صورت گرفته است

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: