کد خبر: ۱۸۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - 19 August 2020
بانک پرحاشیه فرابورسی از فروش املاک تملیکی و مازاد بر نیاز با شرایط ویژه و استثنایی از طریق مزایده خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

شرایط استثنایی فروش املاک بانک فرابورسی از طریق مزایده بانک فرابورسی از فروش املاک تملیکی و مازاد بر نیاز با شرایط ویژه و استثنایی از طریق مزایده خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  بانک سرمایه از فروش املاک تملیکی و مازاد بر نیاز با شرایط ویژه و استثنایی از طریق مزایده خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، "سمایه" در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌ پذیر و ارتقای نظام مالی و تأکیدات دولت، املاک تملیکی و مازاد بر نیاز را با شرایط ویژه و استثنایی به فروش می‌رساند.

این املاک بر مبنای قیمت پایه مزایده با وضعیت موجود و بصورت نقدی، نقد و اقساط با و بدون متصرف در معرض فروش قرار می‌گیرد. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر، بازدید از املاک، دریافت اسناد مزایده (برگه‌ های شرایط شرکت در مزایده) و تسلیم پیشنهادات به محل اداره املاک و ساختمان بانک سرمایه واقع در خیابان سپهبد قرنی، نبش خیابان اراک، پلاک 34 مراجعه یا با شماره تلفن‌های 84245327 و 84245115 و 84245267 تماس حاصل کنند. آخرین مهلت برای تسلیم پیشنهادات ساعت 16 روز چهارشنبه 29 مرداد است.

بنابراین گزارش، فهرست املاک تملیکی و مازاد بر نیاز بانک سرمایه را می توان اینجا مشاهده کرد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: