کد خبر: ۱۸۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - 19 August 2020
موسسه ملل در سال گذشته بالا ترین بازدهی سهام را در بین گروه بانک ها به خود اختصاص داد و روند رشد سهام این شرکت در سال جاری ادامه پیدا کرد و بازدهی آن به ۲۶۰ درصد رسید.

درخشش به گزارش بانکدای ایرانی ، بررسی بازدهی سهام ۱۹ بانک در بازار سرمایه در سال گذشته نشان می دهد موسسه اعتباری ملل با بازدهی ۵۳۹ درصدی بیشترین بازدهی سهام داشته است. و همچنین سهام این از شرکت سرعت نقد شوندگی مطلوبی دارد .

 مهمترین اتفاق اقتصادی سال ۹۸ و ۹۹ رشد خیره کننده بازار سرمایه است و به دنبال آن رشد قیمت سهام شرکت هاست اما نکته ای که بسیاری از کارشناسان اقتصادی برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه روی آن تاکید دارند ارزنده بودن سهام شرکت ها ست یعنی تناسب قیمت سهام با عملکرد شرکت است .

موسسه ملل در سال گذشته بیش از دو هزار میلیارد تومان در مجموع در آمد داشته که نسبت به سال قبل از آن ۳۰ درصد افزایش داشته است و ۲۱۳ میلیارد تومان سود خالص ثبت کرد و سود انباشته این شرکت ۲۰۰ درصد افزایش یافت. دارایی این شرکت فرابورسی به رقم ۲۶هزار ۱۰۱ میلیارد تومان و حقوق صاحبان سهام ۲۷ درصد رشد کرد، این اعداد ارقام همگی نشان دهنده ارزنده بودن سهام "وملل" است و سرمایه گذاری روی سهام شرکت کمترین ریسک را متوجه سرمایه گذارن می کند.

 سهام موسسه ملل از شروع سال جاری هم بازدهی مطلوبی داشت است به طوری که از ابتدای سال تا کنون نزدیک یه ۲۶۰ درصد بازدهی داشته است و همچنین اعداد و ارقام حاکی از رشد عملکردی این شرکت در کسب درآمد در سال جاری است بطوری که ترازعملیاتی این شرکت در پایان تیر ماه به مثبت ۴۹۲ میلیارد تومان رسید که نسبت دوره مشابه سال گذشته نزدیک ۱۰ درصد افزایش است .

بر اساس این گزارش موسسه ملل توانسته بخوبی در بین بانک ها هم در بازار سرمایه هم دربخش عملیات بانکداری جا باز کند و از بسیاری از بانک عملکرد بهتری ارایه دهد و به یک برند قابل اعتماد در گروه بانک ها تبدیل شده است .

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: