کد خبر: ۱۸۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - 16 August 2020
"وبملت" در تیر ماه ؛
بانک ملت در پایان اولین ماه تابستان بالاترین تراز عملیاتی در سال جاری ثبت کرد و در بخش جذب سپرده های سرمایه گذاری بیش از ۱۰۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

ثبت بالا ترین تراز عملیاتی/ رشد ۱۰۷درصدی سپرده هابه گزارش بانکدای ایرانی ، بانک ملت در پایان اولین ماه تابستان بالاترین تراز عملیاتی در سال جاری ثبت کرد و در بخش جذب سپرده های سرمایه گذاری بیش از ۱۰۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

براساس آخرین گزارش فعالیت ماهیانه منتهی به پایان تیر ماه سال جاری بانک ملت دو هزار ۳۰۲ درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده های سرمایه گذاری یک هزار ۳۲۸ میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت ۹۷۴ میلیارد تومان بود که بالاترین تراز عملیاتی در چهار ماه گذشته است .

مانده سپرده های بانک ملت در پایان تیر ماه به رقم ۴۱۱ هزار ۴۸۸ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰۷ درصد رشد داشته است مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک در سال گذشته ۱۹۸ هزار ۳۳۵ میلیارد تومان بود .

بانک ملت در بخش تسهیلات اعطایی هم ۷۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل تسهیلات در اختیار مشتریان خود در قرار داد و مانده تسهیلات این بانک در پایان تیر ماه به رقم ۳۷۵ هزار ۶۱ میلیارد تومان رسید.

عملکرد مطلوب بانک ملت در سود آوری و حذب نقدینگی در کنار فضای مثبت بازار سرمایه بخوبی در سهام  این بانک نمایان شده بطوری ارزش سهام  "وبملت" از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه نزدیک به ۲۱۸ درصد افزایش داشته است و قیمت سهام این شرکت از ۸۵۵۳ به ۲۷۱۰ ریال رسید.

ثبت بالا ترین تراز عملیاتی/ رشد ۱۰۷درصدی سپرده ها
ثبت بالا ترین تراز عملیاتی/ رشد ۱۰۷درصدی سپرده ها
ثبت بالا ترین تراز عملیاتی/ رشد ۱۰۷درصدی سپرده ها
 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: