کد خبر: ۱۸۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - 06 August 2020
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه آرمان به مناسبت «روز خبرنگار»؛ به پاس زحمات و تلاش های خبرنگاران حوزه بیمه پیام تبریک صادر کرد.

فرارسیدن روز خبرنگار را بهانه دانسته تا از زحمات بی‌دریغ کلیه اصحاب رسانه و مجاهدتهای آنها -بویژه شما همکار عزیزی که سالها است در کنارتان کسوتهای مختلف از بیمه مرکزی در گذشته تا شرکت بیمه آرمان در امروز، مشغول به فعالیت در صنعت بیمه می‌باشم- تشکر و قدردانی کنم. 

قلم ابزاری تخصصی اما اربابی بسیار بی‌رحم است، قلم را می توان به گلوله‌ای تشبیه کرد که پس از تحریر و انتشار خبر از رها می‌شود و می تواند چه در بعد نقد و چه در بعد تحلیل و تفسیر، موجی از بهبود، توسعه و انگیزه پیشرفت و تعالی یک صنعت را بهمراه داشته باشد و اما اگر دست نااهلان، مغرضان، نادانان و بدخواهان باشد آنگاه اثری جز تخریب، یاس، ناامیدی و نفاق چیز دیگری نخواهد داشت. 

پس مفتخر و بسیار خوشحالم که در صنعتی فعالیت دارم که چنین خبرنگاران توانمند، خبره و با اخلاقی وجود دارند که سهم بی بدیلی در تمامی ابعاد پیشرفتهای عیان و پنهان صنعت داشته و مجاهدینی هستند هرچند که در اغلب ادوار گذشته حق و نقش‌شان آنچنان که درشانشان بوده ادا نشده و یا قابل ادا نیست. موفق و‌پیروز باشید مانند همیشه
برچسب ها: روز خبرنگار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: