کد خبر: ۱۸۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - 04 August 2020
سهامداران شرکت بیمه پاسارگاد از سرمایه‌گذاری‌های خود در سهام این مجموعه طی معاملات تیر ماه امسال بازار سرمایه حدود ۸۲ درصد سود دریافت کردند.
سهامداران شرکت بیمه پاسارگاد از سرمایه‌گذاری‌های خود در سهام این مجموعه طی معاملات تیر ماه امسال بازار سرمایه حدود ۸۲ درصد سود دریافت کردند.

روند معاملات

  به گزارش بانکداری ایرانی، ارزش سهام شرکت بیمه پاسارگاد در جریان معاملات ماه گذشته بازار سرمایه از محدوده قیمتی ۳۶ هزار و ۱۱۵ ریال به ۶۵ هزار و ۶۴۷ ریال افزایش یافته است. علاوه بر این، تعداد دو میلیون و ۵۳۴ هزار سهم شرکت بیمه پاسارگاد به ارزش ۹۶ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال در اولین روز معاملاتی بورس طی ماه گذشته میان اهالی بازار سرمایه داد و ستد شده است و در آخرین روز معاملاتی ماه مذکور جابه‌جایی ۶۷۳  هزار و ۴۱۱ سهم «بپاس» به ثبت ارزش معاملات بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در این بازار منجر شده است.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۹۹.۰۴.۳۱

بررسی فعالیت شرکت بیمه پاسارگاد در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه امسال حاکی از آن است که این مجموعه بیش از سه هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده است و خسارت پرداختی آن به بیمه‌گذاران حدود یک هزار میلیارد ریال ارزشگذاری شده است.

در ماهی که گذشت، رشته بیمه‌ای زندگی اندوخته با ثبت سهم ۶۰ درصدی در صدور حق بیمه «بپاس» و نیز سهم ۳۲ درصدی در خسارت پرداختی آن نقش حایز اهمیتی در شاخص‌های عملکرد این مجموعه ایفا کرده است. به طوریکه، بالغ بر دو هزار و ۲۹۳ میلیارد ریال حق بیمه در این رشته بیمه‌ای صادر شده است و خسارت پرداختی آن مبلغ ۳۳۳ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال محاسبه می‌شود.

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۹۹.۰۴.۳۱    

فعالیت شرکت بیمه پاسارگاد از ابتدای سال مالی جاری تا پایان تیر ماه با صدور بیش از ۱۳ هزار و ۴۹۸ میلیارد ریال حق بیمه و پرداخت بالغ بر دو هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران پایان پذیرفته است.

در پایان این گزارش می‌افزاید، رشته بیمه‌ای زندگی اندوخته‌دار در این دوره عملکرد همچون ماه گذشته سهم قابل توجهی از مبالغ کل صدور حق بیمه و خسارت پرداختی «بپاس» را به خود اختصاص داده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: