کد خبر: ۱۸۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - 28 July 2020
بانک ملت که با افزایش سرمایه اخیر به دومین بانک بزرگ بورس تبدیل شده با انتشار گزارش عملکرد تیر و چهار ماه سال ، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۳.۷ هزار میلیارد تومانی شد.

 بانک ملت که با افزایش سرمایه 314 درصدی از تجدید ارزیابی به سرمایه 20.7 هزار میلیارد تومانی رسیده و به دومین بزرگ بورسی تبدیل شده ، گزارش فعالیت چهارمین ماه دوره مالی منتهی به اسفند 99 را منتشر کرد.
 
 به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک ملت که با افزایش سرمایه اخیر به دومین بانک بزرگ بورس تبدیل شده با انتشار گزارش عملکرد تیر و چهار ماه سال ، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۳.۷ هزار میلیارد تومانی شد.
 
براین اساس، "وبملت" در این مدت 2.3 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و 1.3 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در چهارمین ماه سال 99 تراز عملیاتی مثبت 973.8 میلیارد تومانی را ثبت کرده است.
 
این بانک طی چهار ماه سال جاری نیز با کسب 8.7 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و پرداخت 4.9 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت 3.7 هزار میلیارد تومانی شده است که نسبت به دوره مشابه قبل 15 و 12 درصد افزایش داشته اند.
 
 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: