کد خبر: ۱۸۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 05 July 2020
"ونوین"
بانکداری ایرانی-بانک اقتصاد نوین سال 98 را باسود به پایان برد و همچنین تراز عملیاتی این بانک در بهار 98 مثبت ماند .
به گزار ش بانکداری ایرانی ، بانک اقتصاد نوین گزارش عملکرد خرداد ماه 99 را منتشر کرد.
 
براساس این گزارش این بانک خصوصی در سه ماه نخست سال جاری یک هزار 629 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده های سرمایه گذاری یک هزار 577 میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تزار عملیاتی 52 میلیارد تومان است.
 
بانک اقتصاد نوین  درفصل بهار سال گذشته تزار منفی253 میلیارد توما ن را ثبت کرده بود که نتیجه پرداخت 875 میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری و همچنین کسب درآمد 622 میلیارد تومانی از محل تسهیلات اعطایی بود و همچنین در 12 ماه سال گذشته تزار عملیاتی این بانک منفی 499 بود .
 
بانک اقتصاد نوین در نخستین فصل سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته عملکرد بسیار مطلوبی داشت بطوری که توانست  در آمد تسهیلاتی خود را 262 درصد افزایش داد و همچنین سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری را 180 درصد افزایش داد که حاصل آن مثبت شدن تراز عملیاتی این بانک بود .
 
"ونوین "  سال 98 را هم با سود به پایان برد و توانست برای هم سهم 26 ریال سود شناسایی کند در حالی که سال گذشته 149 ریال زیان ثبت کرده بود. و همچنین این بانک زیان خالص 196 میلیارد تومانی در 97 به سود خالص 35 میلیارد تومان تبدیل کرد .
 
سود آوری  بانک اقتصاد نوین در سال 98 حاصل  افزایش 30 درصدی مجموع در آمد های نسبت به سال قبل از آن است و کنترل هزینه ها است بطوری که هزینه این بانک در این مدت تنها 9 درصد افزایش داشته است.
 
در آمد های غیر مشاع این بانک در سال گذشته 39 افزایش داشت که بیشترین آنها مربوط به سر فصل سایر در آمد هاست که 244 درصد رشد داشته  است و همچنین در امدهای مشاع بانک هم در این مدت 6 درصد افزایش داشت که بیشترین آنها مربوط به سود حاصل از سرمایه گذاری و سپرده گذاری با رشد 117 درصدی بود .      
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: