کد خبر: ۱۷۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۹ - 21 June 2020
جذب مشتری بانک ایران زمین به وقت امروز؛
رقابت بر سر جذب مشتری در صنعت بانکداری، در دنیای امروز، به امری تخصصی تبدیل شده و بانک ها برای توفیق در این حوزه باید دست به نوآوری هایی بزنند.

 بانکداری ایرانی-   رقابت بر سر جذب مشتری در صنعت بانکداری، در دنیای امروز، به امری تخصصی تبدیل شده و بانک ها برای توفیق در این حوزه باید دست به نوآوری هایی بزنند.
 
بر همین اساس، طرح باشگاه مشتریان درراستای استراتژی بازاریابی و وفادار سازی مشتریان در بانک ایران زمین راه اندازی شده و به دنبال ارتقای حداکثری رضایتمندی عموم اعضای این باشگاه بوده است.
 
به گزارش بانکداری ایرانی ،   باشگاه‌های مشتری از جمله ابزارهای جامع استراتژیک هستند که سازمان ها برای حفظ مشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند و هدف اصلی آن ها، افزایش دانش سازمان درباره مشتری است و از زمانی که مشتری در باشگاه ثبت نام می‌کند، به دنبال هر تماسی که با او برقرار می‌شود، سازمان، اطلاعات مفصلی در مورد موقعیت شخصی اعضاء، علایق و ساختار تقاضای آن‌ها دریافت می‌کند، اما تعامل مشتری برای عضویت در باشگاه به این امر بستگی دارد که آیا باشگاه مزایای متمایزی به او ارائه می‌دهد یا نه.
 
در عرصه بانکداری دیجیتال نیز، طی سال های اخیر، بانک ها به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود بیش از بیش واقف شده و عمدتا با ایجاد باشگاه مشتریان سعی در سرمایه گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه داشته اند که به عنوان یکی از نمونه های موفق در این زمینه می توان به باشگاه مشتریان بانک ایران زمین اشاره کرد.
 
بانک ایران زمین از اسفندماه سال 94 با راه اندازی باشگاه مشتریان سعی کرده تجربه جدیدی در این حوزه و نیز لمس بانکداری دیجیتال به مشتریان خود عرضه نماید و همچنین علاوه بر امکاناتی که در داخل باشگاه برای مشتریان بانکی خود فراهم کرده نگاه ویژه ای نیز در راستای بازاریابی هرچه بیشتر به صاحبان کسب و کارهای ایترنتی در فضای وب داشته است.
 
در نیمه دوم سال 98، بانک ایران زمین  طرح «به وقت زمستان» در این باشگاه راه اندازی کرد که در واقع در چهارمین سال افتتاح این باشگاه برای جلب نظر بیشتر اعضای آن، برگزارشد.
اخرین طرحی که در هفته‌های اخیر اجراشده و در واقع پنجمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین بود از یک فروردین سال 99 آغاز شده 
در این طرح سبد هدایای نقدی (واریز آنی هدیه)  به شرح ذیل بوده است:
 
✅ خرید شارژ تلفن همراه 
✅ دریافت کد تخفیف 
✅ عضویت در شبکه فروشگاه های تخفیفی 
✅ دریافت بلیط گردونه شانس 
✅ شرکت در طرح های احسان و نیکی 
✅ سبد های متنوع قرعه کشی 
✅ بن های نقدی خرید کالا و خدمات 
✅ استفاده از سرویس های کارمزدی بانک ایران زمین 
✅ خرید کالا و خدمات از فروشگاه های معتبر اینترنتی 
✅ شارژ انواع کیف پول های معروف
 
بر اساس اطلاعات پورتال بانک ایران زمین، برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، کافیست به یکی از شعب بانک مراجعه و نسبت به افتتاح اولین حساب اقدام نمایید، پس از 24 ساعت به خانواده بزرگ باشگاه مشتریان بانک ایران زمین پیوسته و پس از آن می توانید با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک، افزایش مانده سپرده و مشارکت در رویدادها به کسب امتیاز بپردازید. امتیاز های کسب شده قابلیت صرف در انواع سبد هدایای نقدی و غیر نقدی، خرید شارژ تلفن همراه ،شرکت در قرعه کشی و همچنین بازی و سرگرمی را خواهد داشت. چنانچه هم اکنون مشتری بانک ایران زمین هستید، الزامی به افتتاح حساب جدید نبوده و از طریق مانده سپرده های خود و استفاده هر چه بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، میتوانید امتیاز کسب نمایند.
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: