کد خبر: ۱۷۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 11 May 2020
بیمه کوثر در سال ۹۸؛
بانکداری ایرانی- سهام "بکوثر" درسال ۹۸ بالاترین بازدهی در بین ۲۵ شرکت بیمه ای در بازار سرمایه را به خود اختصاص داد و همچنین تراز عملیاتی این شرکت نسبت به سال۹۷ نزدیک به ۷۷ درصد رشد کرد.
 
بانکداری ایرانیسهام "کوثر" درسال ۹۸ بالاترین بازدهی در بین ۲۵ شرکت بیمه ای در بازار سرمایه را به خود اختصاص داد و همچنین تراز عملیاتی این شرکت نسبت به سال۹۷ نزدیک به ۷۷ درصد رشد کرد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی، بررسی بازده سهام ۲۵ شرکت بیمه ای در سال ۹۸ نشان می دهد سهام  بیمه کوثر ۱۲ماه ۹۸ بیش از ۷۵۱ درصد بازدهی داشته که در صدر شرکت های بیمه ای قرار گفته است .
 
 
 
براساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه سال ۹۸ بیمه کوثر نشان می دهد این شرکت در طول ۱۲ ماه سال گذشته دو هزار ۴۴۳ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل یک هزار ۳۴۱ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد و توانست تراز مثبت یک هزار ۱۰۲ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نزدیک به ۷۷ رشد داشته است .
 
بیمه کوثر در سال گذشته بیشترین حق بیمه را از رشته های ثالث اجباری با سهم ۳۰ درصد ، درمان ۱۶ درصد ، مسئولیت ۱۲ درصد و بیمه های زندگی با سهم ۱۹ درصدی کسب کرد.
 
همچنین تازه ترین گزارش ماهیانه این شرکت حاکی از تولید ۱۶۸ میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت ۹۷ میلیارد تومان خسارت و در نتیجه ثبت تراز مثبت ۷۱ میلیارد تومان است .
 
 
آخرین شفاف سازی "  کوثر " منتهی با پایان زمستان سال گذشته برای هر سهم ۵۲۳ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۴۸ درصد افزایش داشته است و درهمین  مدت سود انباشته شرکت ۱۵۹ درصد رشد داشته است .
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: