کد خبر: ۱۷۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 15 January 2020
بانک رفاه به منزله بانک سلامت محور، در ساخت، تجهیز و توسعه بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس، در حیطه مسوولیت‌های اجتماعی، نقش بسزایی داشته است.
 بانک رفاه به منزله بانک سلامت محور، در ساخت، تجهیز و توسعه بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس، در حیطه مسوولیت‌های اجتماعی، نقش بسزایی داشته است.

بانک رفاه کارگران به فعالان حوزه سلامت کشور «طرح مهر سلامت ۹۸» را ارائه کرد.

این طرح که تا پایان شهریور ماه آینده اعتبار دارد، با سپرده‌گذاری در بانک رفاه ارائه می‌شود و مدت بازپرداخت آن تا سقف پنج سال و نرخ سود ۱۸ درصد در سال محاسبه می‌شود. حداقل مدت سپرده‌گذاری سه ماه است که متقاضیان با کسب امتیاز می‌توانند از چند وام بهره‌مند شوند.

بانک رفاه در طرح مهر سلامت ۹۸ به جامعه پزشکی کشور اعم از پزشک متخصص جراح و فوق تخصص جراح، پزشک فوق تخصص، دکتر متخصص رادیولوژی و سونوگرافی، دکتر متخصص علوم آزمایشگاهی، دندانپزشک متخصص و جراح، پزشک متخصص، دکتر متخصص داروسازی، دندانپزشک عمومی، دامپزشک متخصص، جراح عمومی، پزشک عمومی، دامپزشک عمومی، کارشناسان ارشد رشته‌های پیراپزشکی و مامائی دارای مجوز مطب، کارشناسان رشته‌های مرتبط با پزشکی اعم از فیزیوتراپیست، سونوگرافیست، اپتومتریست و... اعضای هیات علمی کشور بدون پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی، پرستاران شاغل در مراکز درمانی که دارای شماره نظام پرستاری از سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی هستند و سایر کارکنان شاغل تمام‌وقت در مراکز درمانی و همچنین داروخانه‌ها تسهیلات می‌دهد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به منظور تهیه و تامین مواد مصرفی، لوازم یدکی تجهیزات پزشکی، ابزار کار و تجهیزات مورد نیاز، تعمیرات محل فعالیت(مطب) و تامین اموال و خدمات مورد نیاز از تسهیلات موضوع طرح استفاده کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: