کد خبر: ۱۶۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۸ - 28 December 2019
بانکداری ایرانی - وبملت در عملکرد آذر ماه همچنان تراز مثبت خود را حفظ کرده تا با توجه به این تراز عملیاتی مثبت از یک سو و رشد سود سرمایه گذاری ها از سوی دیگر، همچنان انتظارات بازار از رشد سود "وبملت" بالا باقی بماند.
 بانکداری ایرانی -   وبملت در عملکرد آذر  ماه همچنان تراز مثبت خود را حفظ کرده تا با توجه به این تراز عملیاتی مثبت از یک سو و رشد سود سرمایه گذاری ها از سوی دیگر، همچنان انتظارات بازار از رشد سود "وبملت" بالا باقی بماند.
 
به گزارش بانکداری ایرانی  ، روند تراز عملیاتی وبملت در 9 ماهه امسال به نسبت دوره مشابه سال قبل با رشد خوبی همراه شده که این امر نشان می‌دهد وضعیت عملیاتی در این بانک بهبود قابل توجهی داشته است.
 
بانک ملت با ارائه گزارش عملکرد آذر و ۹ ماهه دوره مالی جاری قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۷.۲ هزار میلیارد تومانی شد.
 
بر اساس این گزارش ، "وبملت" در این مدت 2.06 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و 1.3 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در نهمین ماه سال 98 تراز عملیاتی مثبت 757.3 میلیارد تومانی را ثبت کرده است.
 
 بانک ملت طی 9 ماهه سال جاری نیز با کسب 18 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و پرداخت 10.8 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت 7.2 هزار میلیارد تومانی شده است که نسبت به آبان ماه پیشرفت مطلوبی محسوب می شود.
 
 
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: