کد خبر: ۱۶۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - 23 November 2019
شرکت شاتل درحوزه فرآیندهای سنجش رضایت مشتری از بانک دی الگوگزینی کرد.
شرکت شاتل درحوزه فرآیندهای سنجش رضایت مشتری از بانک دی الگوگزینی کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، کارشناسان دایره کیفیت و سنجش رضایت مشتری شرکت شاتل که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات است با حضور در اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با اصول و مهارت های تحلیل نتایج نظرسنجی از مشتریان و مراحل پیاده سازی استاندارد ISO 10004 در این اداره آشنا شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: