کد خبر: ۱۶۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - 16 November 2019
بانکداری ایرانی ـ " وبصادر" توانسته در هفت ماه نخست سال جاری ۴۰ درصد معادل ۷۱۳ میلیارد تومان ، تراز عملیاتی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهبود ببخشد .
  بانکداری ایرانی   ـ بانک صادرات که با سرمایه 17.5 هزار میلیارد تومانی و با نماد " و بصادر" در بازار سرمایه حاضر است ،گزارش فعالیت مهرماه  98 را منتشر کرد.

 براساس این گزارش دومین بانک بزرگ بورسی توانست بیش از ۷۶۱۵ میلیارد تومان از محل پرداخت تسهیلات در آمد حاصل کند و در همین مدت ۸۷۱۷ میلیارد تومان سود به سپرده گذاران پرداخت کرد که تراز عملیاتی منفی ۱۱۰۲ میلیارد تومانی را ثبت کرد.

بانک صادرات در مدت مشابه سال گذشته از محل پرداخت تسهیلات ۶۷۶۹ میلیارد تومان در آمد داشته است و د مقابل ۸۵۸۴ هزار میلیارد تومان به سپرده گذاران سود پرداخت کرد و تراز  عملیاتی منفی ۱۸۱۵ میلیارد تومان را ثبت کرد .

بر این اساس " وبصادر" توانسته در هفت ماه نخست سال جاری ۴۰ درصد معادل ۷۱۳ میلیارد تومان ، تراز عملیاتی خود را  نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهبود ببخشد .

بانک صادرات در مهر ماه سال ۹۸ به سپرده گذاران ۱۳۸۴ میلیارد تومان سود پرداخت کرد و همچین ۱۲۷۷ میلیارد تومان در آمد از پرداخت تسهیلات کسب کرد.

براساس این گزارش پاییزی بانک صادرات مانده سپرده ها در پایان این دوره ۱۷۹ هزار ۸۷۰ میلیارد تومان است و مانده تسهیلات اعطائی ۱۱۸ هزار ۸۰۶ میلیارد تومان است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: