کد خبر: ۱۶۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - 28 October 2019
بانک‌هایی که بتوانند میان تعاملات شخصی و دیجیتالی مشتریانشان تعادل برقرار کنند، می‌توانند قوی‌ترین ارتباط را با مشتریان خود بسازند.
بانک‌هایی که بتوانند میان تعاملات شخصی و دیجیتالی مشتریانشان تعادل برقرار کنند، می‌توانند قوی‌ترین ارتباط را با مشتریان خود بسازند.

رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی در جریان بازدید از شعبه اهواز بر لزوم اهتمام به مشتری مداری و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به مشتریان تاکید کرد.

سهم دینی، رئیس هیئت مدیره به همراه احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، عبدالرضا خدادی، رئیس اداره بررسی طرح ها و نظارت و حسن کاسب،رئیس اداره امور شعب به منظور بازدید از شعبه اهواز به این شهر سفر کرد.

پویایی و ماندگاری یک سازمان در گرو مشتری مداری است


رئیس هیأت مدیره بانک دی در جریان بازدید از شعبه اهواز ضمن گفت و گو و تبادل نظر با همکاران از تلاش های ایشان قدردانی کرد و گفت: بانک‌هایی که بتوانند میان تعاملات شخصی و دیجیتالی مشتریانشان تعادل برقرار کنند، می‌توانند قوی‌ترین ارتباط را با مشتریان خود بسازند.


سهم دینی با اشاره به لزوم ایجاد مزیت رقابتی در بانک دی گفت: در واقع بانک ها حتی در شرایط مشابه از طریق سرمایه گذاری بر روی سرمایه انسانی خود می توانند مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود ایجاد کنند و مشتری¬ که خدمات بانکی را با سرعت بالا، رفتار انعطاف پذیر کارمندان و مدیر شعب و همچنین توأم با احترام بالا و حسن نیت دریافت کند، بی شک به مشتری وفادار بانک تبدیل می شود.


پویایی و ماندگاری یک سازمان در گرو مشتری مداری است

رئیس هیأت مدیره بانک دی با تاکید بر لزوم بازاریابی نظام مند در شعب شهرستان تصریح کرد: برنامه های بازاریابی بانک صرفا به تبلیغات روابط عمومی محدود نمی شود، بلکه آنچه می تواند استمرار رابطه مشتریان موجود با بانک را تأمین و تضمین کند ، کیفیت رفتار و برخورد مدیران و کارکنان شعب با مشتریان و مراجعان می باشد.

وی افزود: بازاریابی، جذب مشتری و مشتری مداری از اصول پویایی و ماندگاری یک سازمان و بنگاه اقتصادی محسوب می شود و امروزه استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده، کارآمد و لایق مطابق با اهداف سازمان مهمترین بخش بازاریابی و جذب مشتری است.

سهم دینی در این نشست بر اهتمام جدی تر همکاران نسبت به مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات بانکی به مشتریان تاکید کرد.


گفتنی است سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی و هیئت همراه در حاشیه این سفر از شرکت توسعه حفاری تدبیر در شهر اهواز بازدید و با مدیر عامل این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: