کد خبر: ۱۶۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - 26 August 2019
در آخرین بازی هفته دوم لالیگا بارسلونا برابر رئال بتیس قرار گرفت و ۵ بر ۲ برنده از زمین بیرون رفت.
به گزارش ایسنا، در حالی که بارسا بازی را خوب شروع کرد و توپ و میانه میدان را در اختیار داشت، بتیس به گل دست یافت. میزبان در یک حمله توسط نبیل فکیر گل نخست بازی را در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند. پس از این گل آبی‌ - اناری‌ها به حمله های خود ادامه دادند و در نهایت آنتوان گریزمان با پاس سرخی روبرتو بازی را در دقیقه ۴۱ مساوی کرد. مهاجم فرانسوی نخستین گل خود را با پیراهن بارسلونا و اولین گل فصل تیمش را به ثمر رساند.

نیمه دوم هم با برتری میزبان همراه بود. ضربه دقیق گریزمان وارد دروازه بتیس شد تا مهاجم فرانسوی دبل کند. پس از این گل شرایط به نفع بارسا شد و این تیم جشنواره گل به راه انداخت. کارلس پرس، جوردی آلبا و آرتورو ویدال سه گل دیگر آبی اناری ها را به ثمر رساندند. در ادامه اشتباه بازیکنان میزبان باعث شد توپ به بازیکن بتیس برسد و لورن مورون در دقیقه ۷۲ نتیجه را ۵ بر ۲ کند. بارسلونا باز هم می توانست دروازه بتیس را باز کند اما این اتفاق نیفتاد.

آبی - اناری ها که هفته نخست شکست یک بر صفر را برابر اتلتیک بیلبائو تجربه کرده بودند در این شب در نبود لیونل مسی و لوییس سوآرس یک پیروزی پر گل به دست آوردند و نخستین امتیاز را در این فصل لالیگا کسب کردند. تیم کاتالانی با سه امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

هفته دوم لالیگا با صدرنشینی سویا به پایان رسید. شاگردان یولن لوپتگی هر دو بازی شان را با پیروزی به پایان رساندند.
برچسب ها: بارسلونا ، مسی ، گریزمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: