کد خبر: ۱۱۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - 11 November 2017
بخشودگی جرایم و سود بانکی تسهیلات دریافتی هتلداران قصرشیرینی و ایجاد نمایشگاه دائمی فرش در استان از مباحث مطرح شده در شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه بود.
 بخشودگی جرایم و سود بانکی تسهیلات دریافتی هتلداران قصرشیرینی و ایجاد نمایشگاه دائمی فرش در استان از مباحث مطرح شده در شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست شورای برنامه‌ریزی استان امروز شنبه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی به ریاست استاندار کرمانشاه در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد.

داود یاوری، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: باید اعتبار واحد های صنفی و خدماتی با توجه مشکلات آنها بررسی و تخصیص داده شود.

وی قالی بافی در استان کرمانشاه را یک برند دانست و افزود: حدود ۲۰ هزار نفر قالی باف در سطح شهر کرمانشاه و سنقر کلیایی  داریم لذا ایجاد یک نمایشگاه دائمی در استان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

بخشودگی جرائم سودبانکی برای هتل‌های قصرشیرین

این مسئول  بیان کرد: جهت تهیه نقشه اراضی کشاورزی و جهت کمک بلاعوض به واحدهای اقتصادی از جمله واحدهای مشکل دار به منظور پرداخت جرائم و سود بانکی اعتبار لازم در نظر گرفته شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یادآور شد: تعداد ۱۲ واحد هتل  شهرستان قصر شیرین به دلیل بسته شدن مرز متحمل ضرر شده اند خواهشمند است در خصوص بخشودگی جرائم سود بانکی این تعداد تدابیر لازم صورت بگیرد.

ایجاد شبکه فیبر نوری در استان با اولویت قصرشیرین، نفت‌شهر و سومار

در ادامه شهریار بهنیا مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه خواستارایجاد شبکه فیبر نوری در استان شد و افزود: فیبر های نوری در سه شهرستان قصر شیرین و نفت شهر و سومار باید در اولویت قرار بگیرد.

آرش رضایی، شهردار کرمانشاه، از دیگر مدیرانی بود که مطالبات خود را عنوان کرد و گفت: متاسفانه در فرآیند های پروِه ها حق و حقوق شهرداری نه در اصلاحات ونه در برآوردها رعایت نمی شود و دستگاههای دولتی طلب خود را پرداخت نمی کنند.

شهرداری کرمانشاه ۱۸۰ میلیارد تومان از شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی طلب دارد

وی افزود: در این راستا حدود ۱۸۰ میلیارد تومان از شرکت ها و دستگاههای دولتی بابت این موضوع طلب داریم.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته استان کرمانشاه فقط ۱۳ میلیارد تومان  اعتبار دریافت کرد و هم اکنون ۱۵۰ میلیارد دیگر  از دستگاه های استان طلب داریم که همین مقدار هزینه جاری یکسال شهرداری کرمانشاه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: