کد خبر: ۹۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - 18 April 2017
با پاسخ مثبت وزارت راه و شهرسازی اعتباری معادل 558 میلیون تومان برای احداث و تکمیل شبکه فاضلاب مناطق حاشیه ملایر و اعتباری افزون بر 350 میلیون تومان برای احداث پارک در این مناطق تخصیص داده شد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پاسخ مثبت وزارت راه و شهرسازی اعتباری معادل 558 میلیون تومان برای احداث و تکمیل شبکه فاضلاب مناطق حاشیه ملایر و اعتباری افزون بر 350 میلیون تومان برای احداث پارک در این مناطق تخصیص داده شد.

محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این اعتبار تأمین و دستورات لازم برای پرداخت به مبادی مربوط در استان و شهرستان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته، بخش عمده‌ای از مشکلات مالی و اعتباری واحدهای صنعتی ملایر مرتفع خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه نمایندگان ملایر و مدیرعامل بانک صنعت و معدن، مشکلات مربوط به حوزه حمایت‌های مالی و بانکی از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی ملایر مورد بررسی قرار گرفت.

کاظمی خاطرنشان کرد: مشکلات مالی مجموعه واحدهای فولاد، کارخانه فروسیلیس غرب پارس، شرکت موجان، مجری تصفیه‌خانه ملایر و برخی دیگر از کارخانه‌های شهرستان ملایر از جمله مجموعه‌هایی بود که در جلسه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز مجموعه ذوب فولاد ملایر و حمایت مالی برای راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فروسیلیس غرب پارس با هدف اشتغال بیش از 100 نفر از جمله تصمیمات اخذ شده در این نشست بود و  در این جلسه دستور لازم برای پرداخت تسهیلات اعطایی ستاد تسهیلات کشور صادر شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: