کد خبر: ۹۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - 18 April 2017
بانكداري ايراني - تقویت بخش حقیقی اقتصاد و در نتیجه رشد تولید ملی، توسعه صادرات و اشتغال زایی در سایه حمایت از صنایع کوچک و کاربر، سه اولویت تسهیلات دهی بانک ملی ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 1395 اعلام شد.
بانكداري ايراني -  بانک ملی در سال 95 توانست در عمل به شعارهای خود موفق عمل  کرده و از صیانت قدیمی ترین بانک و  برترین شرکت ایرانی بودن خود ، به خوبی دفاع کرده است . زیرا  تقویت بخش حقیقی اقتصاد و در نتیجه رشد تولید ملی، توسعه صادرات و اشتغال زایی در سایه حمایت از صنایع کوچک و کاربر، سه اولویت تسهیلات دهی بانک ملی ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 1395 اعلام شد.

به گزارش بانكداري ايراني ، بانک ملی با قدمت طولانی، در سالهای اخیر ،  یکی از بنگاه‌های اقتصادی مطرح کشور بوده و رتبه اول را در بین 500 شرکت برتر ایران  را به خود اختصاص داده است. این بانک در حوزه های  مسوولیت  اجتماعی و مشارکت مدنی، توسعه اقتصادی به همراه  احداث مدارس ، اعطای تسهیلات و مشارکت در طرحها  موفقیت آمیز عمل کرده است. 

مسولیت اجتماعی
بانک ملی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و گسترش مشارکت در طرح‌های عام‌المنفعه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه مبلغ 47 هزار و 250 میلیون ریال در امور فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، ورزشی و… در 20 استان کشور مشارکت مالی داشته است . همچنین این بانک ، در طرح‌های عام‌المنفعه ، احداث 10 باب مدرسه در مناطق محروم کشور  را در دستور کار خودردارد. 

پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط 
بانک ملی ایران در اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی و ایجاد اشتغال و کمک به افزایش تولید و تامین منابع مالی صنایع کوچک و متوسط از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 24 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است .از زمان ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط، این بانک اقدام به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی کرد و تاکنون به 2 هزار و 866 بنگاه کوچک و متوسط، تسهیلاتی به ارزش حدود 24 هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات ازدواج
بانک ملی ایران از ابتدای سال 95 تا پایان آبان‌ماه نزدیک به 567 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از 16 هزار و 81 میلیارد ریال پرداخت کرده است. طی مدت مذکور این بانک مبلغی حدود 10 هزار و 700 میلیارد ریال به تعداد 134 هزار و 221 نفر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است. 

پرداخت تسهیلات برای  اشتغال‌زایی 
همچنین ظرف مدت مذکور بالغ بر 2 هزار و 556 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی، بیش از یک هزار و 283 میلیارد ریال در بخش اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و حدود یک هزار و 175 میلیارد ریال جهت رفع احتیاجات ضروری( درمان، دانشجویان و ....) تسهیلات پرداخت شده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: