کد خبر: ۹۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - 17 April 2017
استاندار قزوین با ارسال لوح به موسی رمرودی مدیر شعب بانک کشاورزی از عملکرد این بانک به دلیل کمک به رفع موانع تولید و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی این استان قدردانی کرد.
استاندار قزوین با ارسال لوح به موسی رمرودی مدیر شعب بانک کشاورزی از عملکرد این بانک به دلیل کمک به رفع موانع تولید و اعطای تسهیلات  به واحدهای تولیدی این استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، «فریدون همتی» در این لوح قدردانی با  اشاره به همکاری های مستمر مدیریت بانک کشاورزی خاطر نشان کرد؛  واحدهای تولیدی استان قزوین در سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" موفق شدند مسیر اشتغالزایی و تولید را با شتاب مضاعف طی  کنند و با بهره­گیری از ظرفیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و نیز اعطای تسهیلات رونق تولید در راه توانمند سازی و ایجاد فرصت های شغلی و افزایش تولید به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته و بسترهای رشد و شکوفایی آتی اقتصاد ملی را فراهم آورند.

استاندار قزوین ضمن قدردانی از زحمات و احساس مسئولیت  مدیر شعب بانک کشاورزی در تحقق این  برنامه ها، ابراز امیدواری کرد: در سایه عنایات حضرت حق، رهبری عالمانه و حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای و سیاست­های دولت تدبیر و امید، در مسیر خدمت­رسانی به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد موفقیت  های بیشتری باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: