کد خبر: ۹۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - 17 April 2017
متخصصان«مجتمع فرهنگی دیجیتال سهرودی» زنجان با اخذ مجوز از مرکز رسانه‌های دیجیتال کشور، اقدام به عرضه دو اپلیکیشن موبایلی کرد.
متخصصان«مجتمع فرهنگی دیجیتال سهرودی» زنجان با اخذ مجوز از مرکز رسانه‌های دیجیتال کشور، اقدام به عرضه دو اپلیکیشن موبایلی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، رئیس هیئت مدیره مجتمع فرهنگی دیجیتال سهرودی گفت:  اپلیکیشن "آوا و نوا" که از نرم‌افزارهای سال ٩٤ در حوزه فرهنگ، روایت اشعار کهن فارسی به همراه موسیقی اصیل ایرانی و تمام ادبیات کهن ایران با صدای ژاله صادقیان و آواز استاد شجریان است، از تیرماه امسال در دسترس همه کاربران اپراتورهای تلفن همراه قرار می‌گی

حمید نجفی با اشاره به اینکه تاکنون فقط کاربران همراه اول امکان دسترسی به این اپلیکیشن را داشتند، افزود: از تیرماه سال جاری، دارندگان سایر سیم‌کارت‌ها نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

 وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.iran٧honar.ir نرم‌افزار آوا و نوا را دانلود کرده و هزینه استفاده از این نرم‌افزار نیز بر روی قبض موبایل مشترکین اعمال خواهد شد.

نجفی از اپلیکیشن ایران گشت به عنوان دومین نرم‌افزار طراحی شده توسط مجتمع فرهنگی دیجیتال سهرودی نام برد و ادامه داد:  این نرم‌افزار قابلیت استفاده برای دارندگان همه سیم‌کارت‌ها را داشته و به صورت رایگان از طریق کافه‌بازار قابل دسترسی است.

وی این نرم‌افزار را دارای کامل‌ترین و جامع‌ترین اطلاعات گردشگری ایران با دسته‌بندی و طراحی ویژه عنوان کرده و گفت: این اپلیکیشن شامل عکس و بروشور و ٢٨ هزار صفحه در مورد ایران، فرهنگ، هنر، تاریخ و آئین‌ها، جشنواره‌ها، سوغاتی‌ها، غذا و اطلاعات طبیعت‌گردی، مناطق حفاظت‌شده ایران بوده و همه نیازهای گردشگری برای سفر را برطرف می‌کند.

رئیس هیئت مدیره مجتمع فرهنگی دیجیتال سهرودی با اشاره به افزایش امکانات و خدمات این اپلیکیشن در آینده نزدیک اظهار داشت: از پایان اردیبهشت‌ماه امکان خرید آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس نیز از طریق این نرم‌افزار امکان‌پذیر شده و کاربران می‌توانند از تابستان امسال با استفاده از این اپلیکیشن گردشگری، از اقامت در هتل‌ها و رستوان‌های کشور با تخفیفات قابل توجهی بهره‌مند شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: