کد خبر: ۹۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - 16 April 2017
بانكداري ايراني -شرکت واسپاری حکمت ایرانیان به منظور رونمایی از طرح ویژه کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب قرارداد لیزینگ با حضور تعدادی از مسئولین لشکری و کشوری همایشی را با همکاری مسئولین بانک حکمت ایرانیان برگزار کرد.
 بانكداري ايراني - طرح جدید شرکت واسپاری حکمت ایرانیان برای کارکنان ارتش رونمایی شد.

به گزارش بانكداري ايراني ، شرکت واسپاری حکمت ایرانیان به منظور رونمایی از طرح ویژه کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب قرارداد لیزینگ با حضور تعدادی از مسئولین لشکری و کشوری همایشی را با همکاری مسئولین بانک حکمت ایرانیان برگزار کرد.

شاهین موسی زاده مدیرعامل واسپاری حکمت ایرانیان ضمن رونمایی از طرح اعطای تسهیلات برای خرید خودرو  ویژه کارکنان ارتش،گفت: تیم مدیریت  واسپاری حکمت ایرانیان  با حمایت بانک حکمت ایرانیان توانسته با استفاده از تجربیات گذشته،مقدمات خدمت رسانی به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نحوی فراهم آورد که موجبات دلگرمی این عزیزان شود. این مدیریت در نظر داشته تا با بهره مندی از دانش و توانمندی های نیروهای متخصص شرکت در نیل به اهداف بانک و همچنین خدمت رسانی به کارکنان ارتش گام های موثری بردارد.

وی افزود: در همین راستا ایجاد بستر سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی را از بدو تاسیس شرکت در دستور کار قرار داده است. طرح اخیری که توسط این شرکت به مرحله اجرا گذاشته شده با استقبال کم نظیری مواجه شده و در صورت حمایت  مسئولین ارتش جمهوری اسلامی و همچنین بانک حکمت ایرانیان ادامه این روند، برای این شرکت میسر خواهد شد و حتی با ایجاد تغییراتی در طرح می توانیم موجب کاهش نرخ اعلام شده، نیز شویم.

موسی زاده تاکید کرد: طرح های در دست اقدام شرکت واسپاری که در سال ۹۶ به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد شامل، اعطای تسهیلات جهت خرید جهیزیه، تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی، تشکیل باشگاه مشتریان و صدور کارت تخفیف خرید است.

عباس عسکرزاده مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان نیز ضمن تبریک روز ارتش در خصوص مهمترین اقدامات اخیر بانک توضیح داد: بیش از ۴ سال است که مجموعه حکمت در تلاش بود که توانست از بانک مرکزی مجوز راه اندازی لیزینگ را بگیرد.

وی افزود: بانک مرکزی معتقد است سیستم واسپاری صرفه اقتصادی نداشته و سودآور نیست اما مجموعه حکمت ایرانیان به صورت قانونی و در چارچوبی مشخص مجوز عملیات لیزینگ را اخذ و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: در حوزه سبد خدماتی بانک حکمت ایرانیان در صدد تکمیل آن بودیم تا خدمتی شایان توجه به عزیزان ارتشی ارائه کنیم. یکی از این خدمات که به تازگی ایجاد شده یک سیستم کسب و کار  اجتماعی  در جهت کاهش ترددهای درون شهری،کاهش قیمت تمام شده خرید کالا و خدمات است که با توجه به رکود اقتصادی ایجاد شده در سطح کشور راهی در جهت رونق خواهد بود. این طرح در سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

عسکرزاده وی خاطر کرد: حوزه دیگری که بانک حکمت به آن ورود کرده ایجاد اشتغال در جریان اقتصاد مقاومتی است. همچنین یک شرکت دانش بنیان برای تولید پنل های خورشیدی در استان فارس تاسیس کرده ایم. این استان بیشترین مدت تابش افتاب را در طول روز دارد و تلاش بر این است تا در نیمه شعبان سال جاری کارخانه با ظرفیت تولید ۱۳۰ مگا وات تولید برق از نیروی خورشیدی در سال افتتاح شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: