کد خبر: ۹۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - 09 April 2017
بانكداري ايراني -بیمه میهن که در شش ماهه نخست سال 95 توانسته بود بیش از 844 میلیارد ریال حق بیمه تولید کند، در دوره 9 ماهه توانست رقم حق بیمه تولیدی خود را بالغ بر 1 هزار و 251 میلیارد ریال برساند که رشدی حدود 50 درصدی را برای بیمه میهن در پی داشته است.
 بانكداري ايراني -بیمه میهن که در شش ماهه نخست سال 95 توانسته بود  بیش از  844 میلیارد ریال حق بیمه تولید کند،  در دوره 9 ماهه توانست رقم  حق بیمه تولیدی خود را بالغ بر  1 هزار و 251 میلیارد ریال برساند  که رشدی حدود 50 درصدی را برای بیمه میهن در پی داشته است.

به گزارش  بانكداري ايراني  ،  بیمه میهن برای پایان سال 95 حدود 40 ریال سود پیش بینی کرده بود که  تنها در 6 ماهه نخست سال توانست 70 درصد آن معادل 28 ریال را محقق کند که قطعا برای سال 95 باید شاهد تعدیل مثبت از سوی بیمه میهن باشیم  که خبر خوبی برای سرمایه گذاران و سهامداران  آن خواهد بود.

سود خالص شش ماهه بیمه میهن  22 میلیارد و 144 میلیون ریال بوده که با توجه به افزایش  حق بیمه 50 درصدی ، این شرکت می تواند رشد  قابل توجهی را تجربه کند.

بیمه میهن طی 9 ماهه منتهی به 30 آذر سال 95  توانست بیش از 8 درصد از پورتفوی خود را به بیمه عمر و زندگی اختصاص دهد که نشان از حرفه ای‌تر  شدن این شرکت دارد. بر اساس این گزارش نزدیک به 100 میلیارد ریال طی 9 ماه بیمه عمر وز ندگی فروخت .

گفتنی است که شرکت بیمه میهن (سهامی عام) در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۸۷ به شماره ۳۳۰۹۰۲ در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسید و پروانه فعالیت آن بوسیله بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شماره ۳۸۹۱۱ در تاریخ ۱۶ بهمن همان سال صادر گردیده‌است. این شرکت با همکاری سازمان‌های زیر تاسیس شده‌ است:

شرکت سامان محیط (سهامی خاص) ـ شرکت سرمایه گذاری سپهر با مسئولیت محدود ـ شرکت تعاونی مصرف کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ـ شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: