کد خبر: ۹۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - 08 April 2017
دبیر اجرایی دومین جشنواره فیلم ۱۸۰ثانیه‌ای پاسارگاد گفت: ثبت‌نام و ارسال آثار به دبیرخانه از سوی علاقه‌مندان و هنرمندان کشور ادامه دارد.
دبیر اجرایی دومین جشنواره فیلم ۱۸۰ثانیه‌ای پاسارگاد گفت: ثبت‌نام و ارسال آثار به دبیرخانه از سوی علاقه‌مندان و هنرمندان کشور ادامه دارد.

 بنابر اعلام بانک‌ پاسارگاد، خسرو رفیعی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره که به ابتکار بانک‌پاسارگاد در حال برگزاری است، طی فراخوانی در سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرد و تاکنون تعداد قابل توجهی از هنرمندان در این جشنواره ثبت‌نام کرده و آثارشان به دبیرخانه ارسال شده‌ است. تماس با دبیرخانه برای ثبت‌نام و ارسال آثار نیز ادامه دارد.

عضو هیأت‌داوران جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد، ادامه داد: این جشنواره با محورهای حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و اهدای عضو، با هدف جلب افکار عمومی به این موضوعات مهم، شناسایی استعدادها و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان علاقه‌مند برگزار می‌شود. علاوه بر محورهای یاد شده، در بخش جنبی جشنواره نیز ایده‌های هر بخش که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند، مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه استقبال بسیار خوب از نخستین دوره از این جشنواره یکی از دلایل ادامه‌ این حرکت ارزشمند و برگزاری دوره‌های بعدی آن بوده‌ است، ادامه داد: سازندگان آثار حداکثر تا پایان تیر سال ۱۳۹۶ فرصت دارند تا نسخه نهایی فیلم خود را همراه با عکس کارگردان برای دبیرخانه ارسال کنند. زمان آثار ارائه‌شده نباید بیش از ۱۸۰ ثانیه باشد. همچنین طرح و ایده اثر باید در یک صفحهA۴ ارائه شود.

دبیر اجرایی دومین جشنواره فیلم ۱۸۰ثانیه‌ای پاسارگاد تصریح کرد: به نفرات اول تا چهارم در هر بخش این جشنواره به ترتیب تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۸۰ میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۶۰ میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره به‌همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا می‌شود. همچنین در بخش جنبی، به چهار ایده برتر در هر بخش که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس با دبیرخانه و همچنین ثبت‌نام، به سایت جشنواره مراجعه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: