کد خبر: ۹۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - 06 April 2017
استاندار فارس ضمن قدردانی از عملکرد و خدمات بانک کشاورزی خواستار حمایت بیشتر از بانک کشاورزی برای افزایش قدرت پرداخت تسهیلات شد.

احداث گلخانه سبزی و صیفی با ظرفیت 4260 مترمربع با حمایت بانک کشاورزی استان اصفهان


با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی واحد گلخانه سبزی وصیفی با ظرفیت 4260 مترمربع در شهرستان تیران و کرون به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان برای اجرایی شدن این طرح تسهیلاتی به مبلغ 3 میلیارد و 950 میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی  پرداخت شده است.
این گزارش می افزاید با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 5 نفر به طور مستقیم فراهم شد


قدردانی استاندار فارس از عملکرد بانك کشاورزی


در جلسه شورای کشاورزی استان فارس که با حضورمهندس سید محمد علی افشانی استاندار فارس ، مهندس محسن صفدری مدير شعب بانك در استان، مديران دستگاه های اجرایی بخش کشاورزی استان در محل استانداری فارس برگزار شد استاندار فارس ضمن قدردانی از عملکرد و خدمات بانک کشاورزی خواستار حمایت بیشتر از بانک کشاورزی برای افزایش قدرت پرداخت تسهیلات شد.

      به گزارش روابط عمومي مدیریت بانک کشاورزی استان فارس، افشانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اولین مساله در موضوع کشاورزی، مدیریت منابع آب است و باید اين منابع به درستي مدیریت شوند. وي افزود: مديريت منابع آب کاری است که بايد در گذشته انجام می شد تا امروز مشکلات را در پيش روي خود نمي داشتيم .

استاندار فارس وضعيت كشورهاي توسعه يافته را مورد بررسي قرار داد و اظهار داشت: هرچه کشورها توسعه يافته تر باشند میزان اشتغال در بخش کشاورزی کمتر و در بخش خدمات بیشتر است. وي گفت: اگر صنعت و کشاروزی نباشند، جز در حوزه آموزش، بهداشت و درمان  خدمات معنا داری نداریم و اساساً این تولیدات هستند که زنجیره های خدماتی به دنبال آن ها ایجاد اشتغال می کنند. مهندس افشاني به تصرف و كشت در شيب كوه ها اشاره كرد و افزود: امروز مشکل آب داریم و اگر جلوي تصرفات وكشت ها در شيب كوه ها را نگيريم فردا مشکل خاک نيز خواهیم داشت.استاندار فارس بر ضرورت تشكيل تعاوني ها نيز تاكيد كرد و اظهار داشت: تعاونی های تخصصی در حوزه هاي مختلف بايد راه اندازی شوند. وي ادامه داد: با توجه به پتانسیل کشاورزی استان، انتظار داریم بانك كشاورزي استان فارس طوری برنامه ریزی کند که در منابع و مصارف در این حوزه جزء سه بانك اول کشور باشد.

در اين جلسه اعضاي شوراي كشاورزي استان از جمله مهندس صفدری مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس گزارشي از اقدامات انجام شده در حوزه خود ارائه کردند.

مهندس صفدری گفت : اگر در بخش کشاورزی استان نیاز به توسعه و پیشرفت داریم ، باید در این بخش سرمایه گذاری کنیم که این امر با حمایت هرچه بیشتر از بانک کشاورزی برای افزایش منابع ، محقق می شود. مدیر شعب بانک کشاورزی استان همچنین پیشنهاد کرد حساب دهیاری ها در بانک کشاورزی متمرکز شود و هماهنگی لازم به منظور توزیع مناسب منابع سازمان ها در بین بانک ها انجام شود.

پرداخت بیش از 420 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار توسط بانک کشاورزی استان اصفهان در سال 1395


شعب بانک کشاورزی استان اصفهان در طول سال 1395 مبلغ 420 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات در بخش آبیاری تحت فشار پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان این میزان تسهیلات برای اجرایی شدن 189 طرح پرداخت شده است.

 

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط زودبازده توسط بانک کشاورزی استان اصفهان


شعب بانک کشاورزی استان اصفهان در طول سال 1395 مبلغ یک هزار میلیارد و 449 میلیون ریال تسهیلات در بخش بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط زودبازده پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان این میزان تسهیلات برای اجرایی شدن 395 طرح پرداخت شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: