کد خبر: ۹۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - 05 April 2017
وزیر راه و شهرسازی درباره دریافت عوارض بزرگراه‌ها گفت: این مطلب درست نیست و تنها در آزادراه‌ها عوارض گرفته می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی درباره دریافت عوارض بزرگراه‌ها گفت: این مطلب درست نیست و تنها در آزادراه‌ها عوارض گرفته می‌شود.

به گزارش  تسنیم، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حوزه ما پروژه‌های بسیار بزرگی وجود دارد از جمله در بنادر که بندر چابهار آماده افتتاح است که با سرمایه‌گذاری بسیار زیادی به نتیجه رسیده است.

وی افزود: همچنین در حوزه راه‌آهن نیز شبکه راه‌ آهنی کشور در حال اتصال به 5 مرکز استان جدید کشور است. همچنین خط جدید تهران-گرمسار فردا طی مراسمی افتتاح می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حوزه راه نیز پروژه‌های زیادی در دست اقدام داریم،که از جمله آن می‌توان به کمربند جنوب‌غربی تهران و آزادراه تهران-شمال و اصفهان-بروجرد اشاره کرد.

آخوندی با اشاره به پروژه‌های این وزارتخانه در زمینه ساخت بیمارستان نیز گفت: در سال گذشته تعداد 25 بیمارستان را افتتاح کردیم همچنین 10 بیمارستان هم در اوایل امسال و فصل بهار آماده افتتاح می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است از بزرگراه‌ها عوارض دریافت کرد و آیا این مطلب صحت دارد، گفت: خیر این مطلب درست نیست و تنها در آزادراه‌ها عوارض گرفته می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ دیگری مبنی بر اینکه تعداد دقیق بوئینگ‌هایی که قرار است طی قراردادی با شرکت آسمان و به طور کلی با ایران وارد کشور شود و از چه زمانی این بوئینگ‌ها وارد کشور می‌شود، گفت: این را از خود شرکت آسمان و دیگر شرکت‌ها بپرسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: