کد خبر: ۹۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - 05 April 2017
بانكداري ايراني -شرکت آسان پرداخت اعلام کرده است که برای سال 96 معادل 2هزار و 979 میلیارد ریال سود شناسایی کرده و نزدیک به 20 درصد نسبت به سال 95 بیشتر درآمد داشته و برای هر سهم شرکت نیز رقم 2.362 ریال سود خواهد ساخت.
 بانكداري ايراني -شرکت آسان پرداخت اعلام کرده است که برای سال 96 معادل 2هزار و 979 میلیارد ریال سود  شناسایی کرده و نزدیک به 20 درصد نسبت به سال 95 بیشتر درآمد داشته و  برای هر یک  سهم شرکت  نیز رقم 2.362 ریال سود خواهد ساخت در واقع شرکت آسان پرداخت که در سال 95 حدود 2000 ریال سود برای هر سهم در نظر گرفته بود  پیش بینی کرده است که در سال 96 با جهش 20 درصدی به رقمی حدود 2362 ریالی خواهد رسید.

 این در حالی است که سود عملیاتی شرکت که نشان از فعالیت شرکت و گویای  مدیریت با کیفیت شرکت است رقم 2465 ریال برای سال 96 خواهد بود.

به گزارش  بانكداري ايراني ،  شرکت آسان پرداخت در سال 96 قراردادهای مهمی با بانکها ، اپراتورها و شاپرک بسته که می تواند درآمد زایی خوبی برای این شرکت در پی داشته و از پیش بینی ها جلو بزند. 

پشتیبانی دستگاه های پوز بانکی، فروش پین و اعتبار ، درآمد کارمزد تراکنش های شاپرکی و دیگر  قراردادها برای شرکت طی سال 96 بالغ بر 39 هزار و 158 میلیارد ریال درآمد خواهد ساخت که نشان از وضعیت مثبت در سودهای عملیاتی است زیرا نسبت به سال 95 بیش از 30 درصد رشد را تجربه خواهد کرد همچنین در کنار رشد درآمد این شرکت  رشد بهای تمام شده 30 درصدی را تجربه خواهد کرد که نشان از منطقی بودن درآمدها و هزینه های شرکت دارد.
 

گفتنی است که شرکت آسان پرداخت پرشین با هدف فعالیت در سیستم های پرداخت الکترونیکی داده ها، در اردیبهشت سال ۸۸ تاسیس گردید. هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک می باشد و اجزای مختلف سیستم بر پایه "مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت " اداره نظام پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین بگونه ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیعتری از انواع پرداخت الکترونیک باشد، این هدف با بکارگیری تجهیزات و ابزار ویژه پذیرش و انتقال تراکنش ها که در سیستم های پرداخت الکترونیک بروز دنیا استفاده میگردند میسر می باشد. این شرکت با عضويت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعاليت در حوزه پرداختهای الکترونیک کشور در بسترهايی نظير پايانه فروش (POS) ، موبايل (USSD) و اينترنت (IPG) را کسب نموده است.

برچسب ها: شرکت آی تی بورس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: