کد خبر: ۹۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - 04 April 2017
سیروس مقدم که با ساخت چندگانه سریال موفق «پایتخت» به محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم و مخاطبان رسیده است پس از تولید و پخش سریال «علی‌البدل» به سراغ ساخت سری پنجم این مجموعه تلویزیونی می‌رود.
 تولید سری پنجم سریال «پایتخت» تهیه کنندگی سازمان اوج و با حضور گروه سازنده این سریال قطعی و پیش تولید کار هم مراحل نهایی را پشت سر می‌گذارد. در حال حاضر فیلمنامه «پایتخت ۵» در مراحل پایانی نگارش قرار دارد و به نظر می‌رسد فیلمبرداری این سریال بیش از دو ماه به طول بیانجامد.

ترکیب اصلی فیلمنامه «پایتخت ۵» این است که خانواده‌ای مجبور می‌شود به دلایلی سر از آتن دربیاورند و بعد ماجراهایی برایشان اتفاق می‌افتد که همبستگی و عشق و علاقه این خانواده به یکدیگر روایت می‌شود. همچنین در این مجموعه قصد دارند تا علاوه بر زدن تلنگرهایی به گروه‌های تکفیری و کشورهای بحرانی منطقه، اهمیت وطن و درک درست از کنار هم بودن به مخاطب نشان داده شود.

با برنامه‌ریزی انجام شده در روز ۲۵ فروردین ماه و در شهر «گیونه» قبرس، کار تولید «پایتخت ۵» را  شروع می‌کنند. بخش‌های خارجی این سریال در کشور قبرس و بعضی بخش‌های داخلی ایران نیز در پرند تصویربرداری می‌شود.  

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، علیرضا خمسه، سارا و نیکا فرقانی، لیندا کیانی، ‌ محمدرضا علیمردانی از جمله بازیگران این سریال بودند.

سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که قرار است برای پخش در ایام ماه رمضان از سیمای ملی تولید شود.

آغاز تصویربرداری «پایتخت۵» از ۲۵ فروردین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: