کد خبر: ۹۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - 21 March 2017
آسرایی با اشاره به اینکه نوروز سالهای گذشته دیگر تکرار نخواهد شد ،‌ از سلامتی به عنوان آرزوی خود برای مردم ایران در سال جدید سخن گفت.
آسرایی با اشاره به اینکه نوروز سالهای گذشته دیگر تکرار نخواهد شد ،‌ از سلامتی به عنوان آرزوی خود برای مردم ایران در سال جدید سخن گفت.

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با  میزان گفت: نوروز و فرارسیدن سال جدید همیشه مرا به سال های قبل و روزهای خوش کودکی بازمی گرداند .

وی ادامه داد: به یاد دارد در دوران کودکی حتی شیرینی های ویژه عید هم با شیرینی هایی که هم اکنون وجود دارد، متفاوت بود.

خواننده آلبوم عشق یعنی تصریح کرد: به یاد دارم زمانی که نوروز به روستا می رفتیم ،‌ همه افراد شیرینی های محلی با شکل های مختلف درست می کردند و برای شکل دادن به شیرینی ها از قالب های مخصوص استفاده می کردند.

وی اظهار کرد: همچنین در بسیاری از موارد نان فتیر را که نوعی نان شیرمال خوشمزه محلی است و طرفداران بسیاری هم دارد را تهیه می کردند و در آن زمان این نان را به شکل های مختلف و در اندازه های کوچک برای پذیرایی از میهمان درست می کردند.

آسرایی یادآور شد: در آن زمان آجیل شب عید شامل گردو، کشمش و محصولاتی بود که تولید خود افراد بود و در نوروز آن سالها نوعی گرما و حرارتی به خود داشت که این روزها دیده نمی شود.

وی همچنین گفت: به یاد دارم در آن زمان در نخستین از روز بهار دید و بازدید های عیدانه را از پایین روستا شروع می کردند و تمامی خانه ها شامل عید دیدنی می شد.

خواننده آلبوم خاطرات گم شده تصریح کرد: نوروز همیشه مرا به سال های خاطر انگیز گذشته می برد و به آن صمیمیت خاصی که وجود داشت،‌فکر می کنم چرا که آن روزها دیگر تکرار نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1396 در درجه اول برای همه مردم وطنم سلامتی آرزو می کنم و امیدوارم از لحاظ اقتصادی و همچنین تحریم هایی که وجود دارد ،‌ وضعیت کشور بهتر شود و برای تمامی کشورهای همسایه نیز آرزوی صلح و دوستی می کنم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: