کد خبر: ۹۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 19 March 2017
در تلاشیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک را مورد توجه قرار دهیم .
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی گفت: در تلاشیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک را مورد توجه قرار دهیم .

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی، سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک – در این بازدید ضمن گفتگو و تبادل نظر با همکاران، اظهار داشت: خدمت به خلق خدا نعمتی است که نصیب ما در این بانک ارزشی شده است لذا باید قدر دان آن باشیم و با گره گشایی از امورات اقتصادی مردم در مسیر جلب رضایت پروردگار حرکت کنیم.

ایمانی خاطر نشان کرد: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه ای و رعایت اصول بانکداری اسلامی تلاش کنیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

وی ارتباطات اثربخش را از مهم‌ترین اصول کار بانکی دانست و تاکید کرد: باید بتوانیم با آموزش اصول ارتباطات، تعاملات تنگاتنگی با مشتریان و مدیران، مسئولان، صاحبان مشاغل و صنایع برقرار کنیم تا بتوانیم از این رهگذر برای جلب اقبال عمومی و جذب منابع موفّق عمل کنیم.

مدیر عامل بانک با بیان اینکه در شرایط رقابتی حال حاضر، بنگاه های اقتصادی نیازمند مجموعه ای کارآمد از کارکنان هستند، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد برای موفّقیت در صنعت بانکداری باید به دانش و علوم نوین عرصه پولی و مالی مجهز باشند.

ایمانی موفقیت‌ها و دستاوردهای اخیر بانک مهر اقتصاد در سال‌های اخیر را مرهون زحمات کارکنان شعب دانست و بر اجرای بانکداری اسلامی، مصرف بهینه منابع، توسعه سهم بازار و جذب منابع ارزان قیمت تاکید کرد و گفت: حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در بازار مالی کشور از برنامه‌های راهبردی و اصلی بانک مهر اقتصاد است که رسیدن به این هدف با تلاش کارکنان محقق می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در سال آتی تلاش خواهیم کرد با طراحی و ارائه سبدی از محصولات و خدمات متنوع بانکی و اتکاء بر فرهنگ ناب بسیجی و انقلابی مطابق با خواست ها و سلایق مشتریان خود گام برداریم.

مدیر عامل بانک در خاتمه ضمن قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه همکاران با تبریک فرار رسیدن سال جدید ابراز امیدواری کرد سال آتی سالی پر از مهر و محبت و سرشار از عزت و افتخار و پیشرفت و سرافزاری برای کشور عزیزمان باشد و همه اقدامات ما مورد توجه و خشنودی حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری( مدظله العالی) قرار گیرد.

گفتنی است معاونین امور مناطق، حقوقی و وصول مطالبات، پشتیبانی و مهندسی و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت، مدیر عامل بانک را در این سفر همراهی نمودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: