کد خبر: ۹۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - 18 March 2017
بانک تجارت بعد از عدم فروش بلوک ۵۲ درصدی فروشگاه رفاه توسط ۵ گروه ، امروز به تنهایی اقدام به عرضه ۹.۴۷ درصد سهم می کند تا در صورت فروش ، به مانند بانک ملت از ترکیب سهامداری آن خارج می شود.
  بانكداري ايراني -بانک تجارت بعد از عدم فروش بلوک ۵۲ درصدی فروشگاه رفاه توسط ۵ گروه ، امروز به تنهایی اقدام به عرضه ۹.۴۷ درصد سهم می کند تا در صورت فروش ، به مانند بانک ملت از ترکیب سهامداری آن خارج می شود.

به گزارش   بانكداري ايراني ، در پی عدم فروش بلوک 52 درصدی فروشگاه رفاه که 22 اسفند توسط بانک‌های صادرات و ‌تجارت ملی به همراه سرمایه گذاری امید و مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در فرابورس عرضه شده بود، بانک تجارت امروز به تنهایی اقدام به عرضه 9.47 درصد سهم می کند تا در صورت فروش ، به مانند بانک ملت از ترکیب سهامداری آن خارج می شود.

این بلوک شامل بیش از 42 میلیون و 676 هزار سهم است که به قیمت پایه هر سهم 1660 ریال و با شرایط 20 درصد نقد و باقی اقساط روانه میز فروش می شود.

بانک ملت 19 اسفند اقدام به عرضه 10 درصد سهام فروشگاه رفاه کرد که بعد از 4 روز رقابت ، 74 درصد بیش از قیمت پایه به فروش رسید.

این بلوک شامل 45 میلیون 443 هزار و 810 سهم به قیمت پایه هرسهم 9501 ریال و به ارزش بیش از 43 میلیارد تومان بود که در نهایت به قیمت 1655 تومان و به ارزش بیش از 75.2 میلیارد تومان توسط کارگزاری سی ولکس کالا ، برای شرکت بازرگانی سپهر نوید آفرین خریداری شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: