کد خبر: ۹۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - 28 March 2017
بانكداري ايراني - بانک حکمت ایرانیان در سال 95 با توسعه فضای کسب و کار خود توانست گام مهمی در تحقق عملکرد و ارائه خدمات به جامعه بردارد.
  بانكداري ايراني - بانک حکمت ایرانیان در سال 95 با توسعه فضای کسب و کار  خود توانست گام مهمی در تحقق عملکرد و ارائه خدمات  به جامعه بردارد. 

به گزارش  بانكداري ايراني ، بانک حکمت ایرانی سه گام مهم در سال 95 برداشت تا بتوند در بین بزرگان صنعت بانکداری ایران جای گیرد. در گام نخست ، مراحل پذیره نویسی بیمه حکمت را  طی کرده و  در اقدام بعدی صرافی حکمت را  افتتاح و  نهایتا اینکه این بانک با توسعه  فعالیت خود به بیرون از مرزها بازار خود را گسترش داده است. 

بر اساس این گزارش ، بانک حکمت ایرانیان به منظور توسعه خدمات مالی خود به مشتریان ، پس از دریافت مجوزهای رسمی از بیمه مرکزی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت بیمه حکمت صبا (سهامی عام ) را در تاریخ 26 تیرماه 1395 در بازار فرابورس ایران عرضه نمود .

سرمایه شرکت بیمه حکمت 2,500 میلیارد ریال منقسم به 2,500 میلیون سهم 1000 ریالی می باشد که از این میزان 47% در تعهد سهامداران قرار داشته و 53% مابقی با نماد بحکمت(50 درصد پرداخت شده ) در پذیره نویسی عمومی عرضه گردید.در روز پذیره نویسی 1,325 میلیون سهم با ارزش اسمی1000 ریالی(50 درصد پرداخت شده) در بازار فرابورس ایران عرضه گردید که ظرف روز مزبور کلیه سهام عرضه شده ، با اقبال خوب بازار روبرو شد و پذیره نویسی شرکت بیمه حکمت به اتمام رسید .

در تحولی دیگر، در سال جاری و همزمان با میلاد مسعود حضرت امیرالمومنین علی (ع) ، شرکت خدمات ارزی و صرافی حکمت ایرانیان با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این بانک افتتاح شد . سبد خدمات بانک حکمت با راه اندازی شرکت خدمات ارزی و صرافی کامل تر از قبل شده است .

همچنین در سال95 ، بانک حکمت ایرانیان در راستای گسترش تعاملات خود در سطح بین المللی و ایجاد روابط کارگزاری با سایر بانکهای جهان ، میزبان مدیران ارشد بانک پوپولاره شهر ورونای ایتالیا شد. علاوه بر این ،  بانک حکمت ایرانیان برای اولین بار با حضور در ششمین دورۀ جایزۀ جهانی ارزیابی سازمان دانشی برتر ( Most Admired Knowledge Enterprise-Make)، موفق شد ، پس از کسب امتیازت لازم، از سوی نمایندۀ بنیاد جهانی MAKE در ایران، در گروه سازمان هایی که واجد شرایط لازم جهت بازدید حضوری داوران هستند تشخیص داده شود که ماریو ماسارو استاد دانشگاه ایتالیا ، محمدرضا خاجی دبیر جایزه جهانی میک ، زهرا قربان اوغلی سرپرست تحقیق و توسعه دفتر ارزیابی و هدایت سازمان های دانشی کشور و مهندس سمانه مولوی مسئول هماهنگی های ارزیابی این جایزه ، با حضور در ساختمان ستاد و شعب مدرن بانک حکمت ایرانیان برنامه ها و محصولات دانش بنیان این بانک را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: